![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hi allemaal!
Ik heb een ongebruikt verlagingssetje op MP gekocht, die mijn auto nog iets naar beneden laat zakken; standaard 20 mm; straks 40mm. Nu zitten er twee merken in; Maxtrac vóórveren, type AU030 VA 07/04. (Na controle blijken dit de geschikte veren te zijn voor mijn Vento '93 met Plus-onderstel ![]() Maar...: het bleek ook, dat de achterveren; Inter Alloy 60006 HA K geboekt staan als zijnde verlagingsveren voor een Golf/ Jetta 1 of Scirocco... ![]() Nu zie ik wel vaker setjes aangeboden, geschikt voor Golf 1, 2 èn 3, maar ik heb ook eens gelezen, dat de achterveren voor een Golf 1 of 2 gewoon recht zijn (zoals die ìk heb, dus), maar bij die van een Golf 3 de onderste winding kleiner in diameter is.. (andere veerschotel vorm o.i.d.?) Dus blijft tòch de vraag: Gaan deze gewoon passen, of....???? (ik heb er zelf nog niet onder gelegen...) Greetz Vento Vice ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Golf 2 past iig op een Vento.
|
||||
|
||||
![]() Upje: Weet iemand er meer van????
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |