|
|||
|
|||
Waar kan ik mattensetjes krijgen in elk gewenste kleur ???
Wie weet waar ik mattensetjes kan krijgen in elk gewenste kleur?
ik heb net een setje besteld, en die zou lichtgrijs zijn. Komt ie binnen, is ie bijna zwart met een groene tint erin. En volgens de firma was dit de lichtste grijze kleur.... Dus als iemand weet waar ik ze kan krijgen dan laat het maar ff weten.. Maakt niet uit waar, ik kom toch overal in NL doordeweeks. Ik hoor het wel, Groeten Marcel. Op deze foto lijkt het aardig, maar in het echt is de combinatie niet zo mooi meer.... Dat heeft te maken met wat veranderingen die gepleegd zijn deze winter.. Dit is dus ook een oude foto.. |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat worden. Zag er allemaal al toppie uit.
Voor de matjes. Die bekleder van jullie kan die ook geen matjes maken? |
|
|||
|
|||
Misschien ook wel, maar dan moet ik wwer een eind Duitsland in, en daar heb ik geen zin meer in..
|
|
||||
|
||||
Hey marcel je kunt het beste denk ik naar de dealer gaan, benny wilde ook perse donkerblauwe verlourse matten en die kon hij nergens krijgen, alleen bij de dealer en nog op maat ook! dus misschien dat je daar langs kunt gaan?
(ik heb trouwens je auto zien staan bij emiel en jurgen, mijn broer kwam de usa bumper ophalen van jurgen. "Het" ziet er goed uit man! ik had het natuurlijk al op een foto gezien maar in het echt is het nog mooier! ) gr René
Vw...It Runs In The Family Proud Member of Dub05 Last edited by Vw-René : 09-03-2004 at 13:29. |
|
||||
|
||||
R32 ja de orginele die zijn toch lichtgrijs??
|
|
|||
|
|||
Ik heb dr ook nieuwe matten in mijn Golf zitten. Die gebruik ik alleen voor meetings en die heb ik besteld bij Kees (sanspeed.nl)
|
|
|||
|
|||
Quote:
Die passen niet in een Golf III... Ik heb al een oplossing gevonden. Een maatje van me kan matten stikken, dus ik kan elke kleur uitzoeken die ik wil hebben, en dan maakt hij ze voor me op maat enz... ben benieuwd.. Ik zal je nog ff een foto sturen Rene. via de mail. |
|
||||
|
||||
Heb ze ontvangen! maar gaat dus goed komen met je matten! suc6
|
||||
|
||||
Bij "High Speed" in Scheveningen maken ze matten op maat in heel veel kleuren met verschillende keuzes voor de biezen.
Erg netjes. |
|
||||
|
||||
GVB in Den Haag doet dit ook.
|
|
||||
|
||||
yo