|
||||
|
||||
geen vw maar wel garagedeur
splinternieuwe garagedeur te koop of te ruil tegen iets voor volkswagen golf 1 cabrio of vw kever,is overgebleven na het plaatsen van houten deur bij nieuwbouw huis. ik weet dat er een vraagprijs bij moet dus zeg maar 150 euro. maar als je iets hebt voor de desbetreffende auto dan pm je maar.
BV plaatwerk voor de golf 1 cabrio. ik hoor het wel. |
|
||||
|
||||
Wat zijn de maten van de deur? en incl mechanisme?
|
||||
|
||||
oh jah maten ik zal nu meteen naar achter op gaan meten. en mechanisme zit er toch naast zal ook ff beter foto maken. slot met sleutel zit er ook bij is splinter nieuw over 5 minuten weet ik de maten en heb ik mooie foto's heel even iemand in huis zoeken die hem mee om draait voor de maten enz
|
|
||||
|
||||
de maten en meer foto's
de hoogte is 2.22m
de breedte is 2.19m het hele mechanisme zit erbij nog meer foto's nou ik hoor het wel. |
|
||||
|
||||
Ik verhuis binnenkort en heb daar een carpot, die wil ik eigenlijk dicht hebben, als ik de maten weet dan laat ik het wel weten. Maar als je m aan iemand anders kwijt kan moet je dan doen.
|
||||
|
||||
dit is ideaal om dicht te maken, maar is goed afgesproken zo dan. ik hoor wel wanneer je de maten weet.
|
|
||||
|
||||
als het goed is komen ze hem zaterdag halen. hoger bieden kan altijd dus doe maar een bod
|