|
||||
|
||||
lampje koelvloeistof blijft knipperen
ik heb nu sinds een week al dat m`n lampje van m`n koelvloeistof blijft knipperen, en daarbij houd m`n golf ook nog eens in met rijden.
(GTI 8v Edetion one) bijv. met optrekken lijkt `t alsof ik in de 3e aan `t rijden ben ipv. de 1e versnelling En soms (als ik geluk heb) knippert `t lampje niet en heb ik nergens geen last van. Waar kan dit aan liggen |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat lampje is OOK de controle van je koelwater niveau in het expansie tankje...Heb je daar al naar gekeken?? |
|
||||
|
||||
absoluut, dat is `t eerste waar ik naar gekeken heb... maar `t staat precies tussen minimaal en maximaal
dus daar is niks mis mee Last edited by Dubweiser : 16-08-2005 at 19:26. |
|
|||
|
|||
Quote:
Zijn de contacten ook goed schoon?? Zit de connector op het tankje goed vast?? Is deze niet geoxideerd ?? |
|
||||
|
||||
Heb alles nog een grondig nagekeken, en alles is schoon ;contactpunten ed.
En de connector zit goed vast. Maar zou zoiets in verband kunnen staan met `t inhouden van de motor ? Ik las laatst ook dat `t met de themperatuur te maken kon hebben van de vloeistof. Maar zelfs als ik `m koud start dan na enkele sec./min. duikt `t probleem weer op... |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk de temp sensor kapot.
Dan krijg je ook een verkeerd mengsel. |
|
||||
|
||||
Hehe, eindelijk `t probleem gevonden en opgelost,
Het knipperen van m`n lampje bleek te maken te hebben met mijn pingel sensor... er zit een nieuwe op en `t probleem is opgelost |