|
|||
|
|||
VW Lupo 1.8T
Helaas nu toch definitief te koop :frown:
VW Lupo 1.8T (audi tt 180pk basisblok met 15.426km gelopen) Basisversie 1.4 16V 75pk comfortline, jazzblue 5-versnellingsbak. K04 turbo (nieuw) SDS management grotere injectoren custom intercooler RVS air intake filter Rieger voorbumper Vibrant titanium einddemper 63mm custom rvs uitlaatlijn vanaf de turbo Interieur is momenteel gestript maar de originele delen zijn nog aanwezig. Optioneel: Stack SR8110 Street/Race display, witte uitvoering Greddy 60mm electronic boosmeter, fuel pressure meter, oil temp meter en oil pressure meter Apexi RSM met G-sensor Audi TT display Prijs N.O.T.K. Enkel serieuze reactie graag! Arvid
|
||||
|
||||
foto? pm ff je richtprijs...
|
||||
|
||||
een vraagprijs is verplicht hier...
|
|
|||
|
|||
excuses.
een toevoeging. Een dergelijke ombouw met een standaard 180pk motor doet tegenwoordig al 13000-16000 euro. Mijn richtprijs is toch zeker 20.000 euro. Dan uiteraard wel zonder Stack display etc.
|
|||
|
|||
Mag ik eens iets vragen?
Hoe ligt dat op de weg met zo een vermogen? Nog "makkelijk" mee te rijden? Sorry voor de offtopic |
|
||||
|
||||
foto's willen verkoop ook wel eens stimulere is namelijk nogal veel geld :o
|
|
|||
|
|||
foto's zo zijn mijn ervaring met zo'n auto geven alleen maar fotojagers. De technische specs van de auto zijn toch niet zichtbaar van buiten.
Een aantal afbeeldingen is te vinden op: http://www.dragon-racing.nl/project Hij hoeft ook niet op stel en sprong verkocht te worden, liever aan iemand die hem echt kan waarderen :biggrin:
|
|||
|
|||
loopt ie nou wel en waarom reden van verkoopt?? hij heeft toch al eens een keer eerder te koop gestaan. vanwege financieel of vanwege motorische problemen lijkt me zeker perfect rijden en zonde van de verkoop van zon mooi project
succes met verkoop |
|
||||
|
||||
poeh heftige bak!
|
||||
|
||||
Quote:
waardeer deze auto ook echt, zou een leuke lupo zijn voor linnietdi , maar dan moet je nog een hele tijd stellen en sprongen :biggrin::biggrin: |
|
|||
|
|||
Het is een wolf in schaapskleren om zo te zeggen door de rustige buitenkant. Op dit moment wordt door MFT in berlijn de coil pack gerepareerd en dan kan de ontsteking als laatste worden afgemaakt. De ombouw is reeds betaald. Het interieur is in aanbouw dus momenteel is eigen inbreng nog mogelijk. Daarna wordt het een klein custom dashboard met de Stack display en de diverse meters.
Reden van verkoop. De zeer lange tijd voor de ombouw die nodig is geweest. In de tussentijd kwam het steeds beter uit voor mijn eigen bedrijf als ik een auto prive van japanse makelij rij. Derhalve de verkoop. Ik zet hem nu te koop omdat ik toch ook weet dat je niet snel iemand vindt die bereid is zoveel geld uit te trekken aan een auto waarvan vele zullen zeggen dat dat het geld niet waard is. Dus ik verwacht zeker nog te gaan rijden met de auto :biggrin:
|
|||
|
|||
deze auto staat toch bij g-force in zoetermeer?
|
|
||||
|
||||
leuk 'wagentje'
|
|
|||
|
|||
Ja idd de auto staat in zoetermeer
|
|||
|
|||
Quote:
Ben ik al eens bij wezen passen en meten... |
|
|||
|
|||
Het past iig net in de neus van de Lupo
|
|||
|
|||
Elk schappelijk bod kan worden besproken....
|
|||
|
|||
wat moet de stack kosten?? zitten er alle sensors bij om zo aan te lsuiten op een 1.8t??
|
|
|||
|
|||
Nieuewprijs van de Stack is 2600 euro incl. Maar die wordt niet los verkocht.
|
|||
|
|||
De auto staat nog steeds te koop voor de liefhebber! prijs is onderhandelbaar!