|
||||
|
||||
Coole cover
krijg net het clubblad van de SSVC binnen.
staat mijn bus er toch mooi weer op (ok, je moet flink zoeken :biggrin: ) de barndoor samba van karl & sue is en blijft de bomb.
|
||||
|
||||
Toch altijd leuk als je zelf je bus terug ziet in of op een tijdschrift, ook al zien anderen het niet, maakt niks uit toch? Die barndoor samba is ook wel errug mooi!!
Wielen blijf ik super vinden! |
|
|||
|
|||
Tis dat jij weet dat jij je bus achter deze barndoor had geparkeerd toen de foto werd gemaakt
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hehehe, bijna de zelfde foto gemaakt
|
||||
|
||||
Quote:
eh wat slik/snuif jij allemaal ??
|
||||
|
||||
Die Barndoor is idd echt he-le-maal super!!
Hier nog een paar ploatjes... en het bewijs dat het eggie jou bussie is! Goed bezig Pim, altijd leuk als je jezelf weer ergens terug ziet.
|
||||
|
||||
Quote:
Dit misschien? :biggrin: |
|
||||
|
||||
krijg ik net de nieuwe hotVWs binnen. staat er een overzichts foto in van ons bezoek aan wolfsburg. het fototje zelf is misschien 6 bij 4 cm, dus mijn auto is maar enkele mm groot, maar hij staat er toch echt wel op :-)
iemand de nieuwe volksworld al gezien ? daar schijnen ook foto's van hessisch in te staan. volgens mij heeft mijn postbode hem gejat, die van vorige maand is ook al nooit aangekomen
|
||||
|
||||
Quote:
Dat idee had ik ook al van het clubblad van de keverclub nederland. De 4de uitgave van dit kalerderjaar heb ik nooit ontvangen (en ik heb nog wel een artikel ingeleverd m.b.t. de Budel 2005 spijlbus line-up). Kan iemand bevestiggen of dit blad al in de bus had moeten liggen (of nog niet)..? |
|
||||
|
||||
Wat zitten daar ontzettend vette wielen onder zeg...
|
|
||||
|
||||
dat zijn "der steiner rads". worden alleen op bestelling gemaakt (ze zijn genummerd en je naam staat er in) en bij de 500 stuks schijnen ze met de productie te stoppen.
|
||||
|
||||
volgens mij vergeet je nog iets..."en ze zijn heeeel duur."
|
|
||||
|
||||
het is nog mijn eigen ploatie ook!!
(ik heb geen invloed op welke foto's er voor het blad/de cover gebruikt worden)
|
||||
|
||||
|