|
|||
|
|||
Er is een vreemd gezoem
Hallo, vrienden!
Ik heb een probleem. Ik begrijp niet wat het is. Tijdens het rijden begon de auto zich heel vreemd te gedragen. Snelheid winnen, 10-20-30-40-49... en hier begint het. Bij precies 50 kilometer per uur begint het te rommelen. Ik weet trouwens niet waar het vandaan komt. Het komt waarschijnlijk van achteren. Het is net een gek gerommel, het is gewoon een groot gerommel. Het is niet veel, maar het is merkbaar. Bij 50 sterk, hoe meer snelheid tot ongeveer 80 wordt het stiller. Als ik boven de 95-100 ga, brult hij weer als een beluga. Er werd mij verteld dat het lager aan de achterkant daar vloog, maar het lijkt erop dat als ik het wiel op de krik heb gedraaid het niet kraakt. Oh, dat was ik nog vergeten te vertellen. Als je het stuur tijdens het rijden scherp opzij draait, verdwijnt het gerommel in een ogenblik. Als je weer rechtuit gaat, wordt het hervat. Alvast bedankt! voltslot-bonus - je eerste overwinningen Last edited by Clofd : 29-10-2024 at 15:15. |
|
|||
|
|||
Lijkt mij ook aan een wiellager te liggen, maar het zou ook kunnen dat er in de remtrommel iets los los ligt. Een gebroken veer of dat de voering los is gekomen.
Een versleten lager kraakt niet maar maakt een zoevend geluid. Je moet het wiel dan met enige snelheid rond slingeren. |
|
||||
|
||||
Ik denk ook aan een wiellager....