|
|||
|
|||
voorstellen Cars
Hallo , ik wil mijzelf even voorstellen.
Ik ben Ronald uit Breda en ik heb zojuist een project auto aangeschaft. Het betreft een Golf mk3 cabrio uit 1994. Last edited by VeeDubber : 22-05-2020 at 15:05. |
|
||||
|
||||
Leuk! Ga je je project hier bijhouden? Er is een speciaal gedeelte voor watergekoelde projecten
Welkom hier!
|
|||
|
|||
Quote:
Hoi , dank je ,dat is wel de bedoeling , maar eerst van de zomer genieten met het dak er af. Echt concrete plannen heb ik niet , hoewel ik alleen cosmetische veranderingen wil doorvoeren en heeeeeeel misschien iets met ICE ga doen. |
|
||||
|
||||
Welkom!
Altijd gezellig, een mede-Bredanaar! PS; Ik heb je startpost even aangepast ivm de afbeelding. Via de edit-knop kun je zien wat ik gedaan heb om de grote afbeelding weer te geven.
|
|||
|
|||
Quote:
Dank je, we zullen elkaar nog wel tegenkomen |
|
|||
|
|||
Even een verlate update;
Golf cabrio heb ik na een jaar verkocht , afgelopen Augustus heb ik een 83er Golf mk1 aangeschaft. krijg alleen de foto niet voor elkaar. Het is een 1.5 met 5 versnellingen in de kleur grijs. Last edited by Cars : 27-10-2023 at 10:38. |
|
||||
|
||||
De MK1 is toch echt wel iets gaafs.
Een dichte neem ik aan of ook weer topless?
|
||||
|
||||
Nice, lekker bezig! Hier een linkje mbt de foto's (met dank aan Veedubber ):
https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486
|
|||
|
|||
Quote:
Een dichte . Last edited by VeeDubber : 02-11-2023 at 08:23. |
|
|||
|
|||
Zojuist na tip van lid hier , een ruitenwisser intervalstand op mijn golf gezet.
Informatie hier van het forum gehaald , het benodigde relais lag in de bak met extra onderdeeltjes die ik mijn golf gevonden heb. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ook heel gaaf! Mijn MK1 Cabby heeft sinds vandaag een andere versnellingsbak, oude had het begeven, Morgen maar eens een rondje wagen. Lang genoeg op mogen wachten.
|
|||
|
|||
Andere versnellingsbak , geen kleine ingreep.
Als je uit de buurt komt ( Breda ) kunnen we wel stukje samen touren. |
|
||||
|
||||
Quote:
Regio Nijmegen Maar wie weet ooit een keer.
|
|||
|
|||
Quote:
Komt goed , ik heb er inmiddels alweer 3500km opzitten (vanaf 6 augustus ). Ik rijd genoeg , en ik kom overal. |