|
||||
|
||||
Kuipstoelen en shortshifter
Vraagje, ik ben op zoek naar kuipstoelen. Het liefst van Sparco.
En een schakeltoren ( quickshifter). Heeft iemand een adresje? Of goede tweede hanse mag ook. |
|
||||
|
||||
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is een fijne shifter! Zal eens informeren bedankt. Last edited by nanneborn : 08-11-2023 at 12:50. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat je dat oud topic nog weet te vinden |
|
||||
|
||||
Quote:
Het enige wat ik heb gedaan is de vraag van de topicstarter in Google ingevuld... Dit was een van de eerste resultaten De echte vraag is natuurlijk, maak je die shifters nog? Zijn ze geschikt voor trackdays? En wat kosten ze :P
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb je even een PB gestuurd. Ik ben ook wel benieuwd of je deze nog maakt. |
|
|||
|
|||
ben ook wel benieuwd wat ze kosten. Lijkt me wel tof.
Past het op een 02a bak in een golf 2? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik maak ze nog, zolang ik voorraad heb Shifter is geschikt voor trackdays. Ik raad wel altijd aan om een hitte schild bij je uitlaat te voorzien. Mk1 en Mk2 mogelijk. Prijs 980,- |
|
||||
|
||||
Een additioneel hitteschild bedoel je?
Qua hitteschilden om de uitlaat is het bij mij nog origineel. Desondanks wordt het toch wel warm vooraan de tunnel... Sowieso wil ik het originele gat waar de pook door komt dicht maken natuurlijk.
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad! extra extra extra Gat kan dicht inderdaad. Dat is wel makkelijkste. Heb het ooit bij een klant gedicht met een boutbare plaat. Die hield het originele tapijt ook omlaag. |
|
||||
|
||||
Tapijt? Dat klinkt als onnodig gewicht
|
||||
|
||||
Quote:
Trackday? Gewicht? huh |