|
|||
|
|||
New Beetle Highline, 2.0i, stijlvol en luxe
Rijk uitgevoerde en zeer betrouwbare Volkswagen New Beetle Highline, 2.0i
Na bijna 15 jaar bezit, doe ik afstand van mijn geliefde Volkswagen New Beetle. De auto wordt te weinig gebruikt en ik zie liever dat iemand anders nog veel plezier aan deze (h)eerlijke auto heeft! De auto is in basis al luxe uitgevoerd, daarnaast zijn een aantal subtiele wijzigingen aangebracht. Lederen bekleding, zwart Elektrische ramen Elektrische spiegels Elektrisch schuif- en kanteldak Airbags Airco Verlaagd, 4 cm rondom Velgen, R32, 19 inch, 215/35R19 banden, voorbanden bijna nieuw (ca. 6 mm), achterbanden nieuw Logo’s, chroom, voor- en achterzijde Versterker en subwoofer, Alpine, subwoofer omvormer op originele radio Originele velgen, winterbanden, boekjes en vaasje met bloem aanwezig! Bouwjaar: 2000 Kilometerstand: 205000 km Kenteken: 34-XS-BL Altijd keurig onderhouden en met de hand gewassen! Recent vervangen: 2x achterbanden, accu, dynamo Distributieriem en waterpomp vervangen bij 185000 km Nieuwe APK t/m juni 2024 Kleine aandachtspunten: airco moet gevuld worden klein gaatje in de rechter dorpel lampje airbag brandt Een prachtige en zeer betrouwbare youngtimer! https://link.marktplaats.nl/m2030612120 |