#1
|
||||
|
||||
Mk7 Gti Dsg
Hallo iedereen,
Na een tijdje gezocht te hebben heb ik ergens eind Oktober een golf gti aangeschaft. De diesel is de deur uit ivm veel te weinig km die ik er mee maak omdat ik bijna alles op de fiets doe, zelfs naar het werk. Ik wou graag een iets luxere daily met toch wel wat meer ruimte en genoeg vermogen. Eerst bij een aantal scirocco's R en 2.0tsi wezen kijken maar uiteindelijk toch bij de golf 7 uitgekomen omdat die waar ik m voor gebruik veel praktischer is met 4 deuren en omdat ik de golf van binnen gewoon veel mooier vind dan de pre-facelift Scirocco (r) De GTI is ondertussen vv golf 7R remmen voor en achter en verlaagd met een h&r verensetje. De auto is compleet met alle historie, heeft een ABT motor/dsg tuning gehad met garantie en heeft nu bijna 85.000km gelopen. Opties zijn onder andere een pano dak, standkachel, stoelverwarming, parkeersensoren met camera, regensensoren, klasse 1 alarm, bi-Xenon, Dynaudio met subwoofer in de reservewielbak, complete R600 kit op de inlaat, adaptive buitenspiegels verwarmd, verstelbare lende steunen, etc. etc...... Paar plaatjes; |
#2
|
|||
|
|||
Strakke bak! Meer foto’s please!
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#3
|
||||
|
||||
Knappe verschijning, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
__________________
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline |
#4
|
|||
|
|||
Knap ding
__________________
Mercedes Sprinter mijn daily Bmw 335i coupe=>>sold Golf gti 1600 82' =>>sold Audi RS Q3 2021 Golf gti 1800 82´ |
#5
|
|||
|
|||
Prachtige wagen!
|
#6
|
||||
|
||||
Mooie auto
__________________
There`s no substitute for Turbo engines Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro Rallyegolf |
#7
|
||||
|
||||
Nice! Heb er zelf ook een paar jaar 1 gehad; hele fijne auto!
__________________
|
#8
|
|||
|
|||
Goeie keus, ik heb hem zelf ook.
|
#9
|
||||
|
||||
Nette wagen
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#10
|
||||
|
||||
Ha prachtding Johan! Rijdt nét iets beter dan de 3L denk ik zo
|
#11
|
||||
|
||||
Bedankt heren! Zal vd week nog wel even een paar mooie plaatjes posten. Rijdt idd super. Al was ik met die 3L ook tevreden hoor. Vooral bij de pomp ?
|
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Super hoor! Ook een dsg? |
#13
|
|||
|
|||
Quote:
Nee, handbak nog. |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik ook wel aan gedacht en handbak te kopen. maar deze laatste generatie dsg met natte koppeling schijnt wel echt hufterproof te zijn dus de gok maar genomen. Heb alleen een par week geleden de magneetklep op de inlaatnokkenas nog vervangen. Had soms onregelmatige motorloop bij opwarmende motor. Koude motor goed en warme motor ook. Als je dan in vagcom bij advanced measureblocks ging kijken wat de timing vd nokkenassen deed dan zag je die van de inlaat steeds van 4 graden naar soms 14 of 15 graden gaan ipv dat hij op 9 of 10 bleef staan dus daar was wat aan de hand. Dat is tot nu toe het enige wat ik er aan heb gedaan. Op schone olie etc. na natuurlijk. |
#15
|
|||
|
|||
Een Clubsport S einddemper is ook een leuke upgrade, net iets grotere eindtips, en qua geluid wat mij betreft perfect.
|
#16
|
||||
|
||||
Quote:
Ok en heb jij de tussendemper er nog in zitten icm een clubsport einddemper? |
#17
|
||||
|
||||
Hier nog een paar plaatjes...
kan mooi zo samen met de einzer in de schuur Binnenkant Onder ziet alles er ook prima uit: |
#18
|
|||
|
|||
Quote:
Rest van de uitlaat is standaard. |
#19
|
||||
|
||||
Ik heb de tussendemper al weggehaald, maar is nog steeds stil
Je hoort m wel maar niet overdreven en dat wil ik graag zo houden. |
#20
|
||||
|
||||
Gevalletje wel even zeker weten dat de Einzer niet incontinent is
|