|
||||
|
||||
foto's en video's plaatsen op het forum.
Foto's plaatsen op het forum
hiervoor zijn 2 manieren: Manier 1. (uit de gallery) 1: Klik in de menubalk eerst op gallery en daarna op "upload picture" 2: Klik op browse, kies de foto van je eigen computer, OK, vul de overige velden in en kies een categorie. Klik dan op upload 3: Als de foto is geupload kopieer je het adres van de BB image code: 4: Plak het zojuist gekopieerde adres in je reply. Manier 2. (van een andere site) 1: klik met je rechter muisknop op de foto en klik eigenschappen 2: kopieer het URL adres van de foto 3: klik in je reply op het gele plaatje met het bergje erop. 3: plak het URL adres in de pop-up die nu verschijnt. Video's plaatsen op het forum Copy paste de youtube/vimeo code uit de url: https://www.youtube.com/watch?v=kMFIKubqTyc Zet deze tussen de "youtube" of "vimeo" tags; Code:
et voila:
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Marcski : 06-10-2012 at 13:12. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
goed bezig!
|
|
||||
|
||||
hallo
ik wil graag foto's bij mijn project voegen maar dat wil niet kan het zijn dat de foto te groot is om te uploaden |
|
||||
|
||||
ik snap het.. thnx
|
|||
|
|||
Pagina upload de foto,s niet , krijg een offline melding
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb het zojuist even geprobeerd maar bij mij functioneert het probleemloos?
|
|||
|
|||
Lukt niet om foto te uploaden : (
Onderstaande geprobeerd: 1: Klik in de menubalk eerst op gallery en daarna op "upload picture" 2: Klik op browse, kies de foto van je eigen computer, OK, vul de overige velden in en kies een categorie. Klik dan op upload 3: Als de foto is geupload kopieer je het adres van de BB image code: Upload errors: No file uploaded No Images to display Betreffende foto's zijn zichtbaar op deze computer |
|
||||
|
||||
Voldoet je foto aan de gestelde eisen? (extensie, bestandsgrootte, afmetingen?)
|
|||
|
|||
Quote:
Dit geeft "View Allowed Extensions" -- Golf jpg 5.00 MB 800 x 600 gif 5.00 MB 800 x 600 png 5.00 MB 800 x 600 jpeg 5.00 MB 800 x 600 Dit zijn de gegevens van een van de foto's: Naam: P1200008.jpg Type: afbeelding (image/jpeg) Groote: 2.3 MB Locatie: /home/afbeeldinge/Golf 2/pedalen/cruise control opslagmedium: onbekend breedte: 2560 pixels hoogte: 1920 pixels toegang: lezen/schrijven |
|
|||
|
|||
De bovenstaande foto had eerst een ".JPG" extensie die veranderd is in ".jpg".
Deze foto is wel up te loaden: Naam: WhatsApp Image 2022-03-14 at 17.39.28.jpeg Grootte: 59,6 kb Locatie:/home/t/Afbeeldingen /Golf2 Opslagmedium: onbekend |
|
|||
|
|||
Het is gelukt door ze eerst via Whatsapp te versturen en de foto's daar weer afhalen.
Dan zijn de foto's hier prima te uploaden. |