#1
|
|||
|
|||
1.3 nz ombouwen naar carburateurs
Hi,
Ik heb eens rondgekeken, en ik wil mijn 1.3 eigenlijk ombouwen met motor carburateurs. Nu heb ik al wel wat research gedaan maar heb toch nog een aantal dingen die me niet duidelijk zijn. Voor de inlaat weet ik dat er een custom spruitstuk gemaakt moet worden. 1. Wat voor carbs zijn het beste? Heb gezien dat er r6, r1 of carbs van Kawasaki’s voor gebruikt worden. Iemand die zo’n setup heeft en durft te zeggen welke sproeiermaten je moet gebruiken? 2. Hoe zit het met de brandstofpomp? Welke moet dan vervangen worden en voor wat voor pomp? Moeten er in het brandstoftraject nog meer zaken veranderd worden? 3. Kabelboom; ik heb nu een nieuw type zekeringkast met een kabelboom van een injectie (dus luchtmassa). Moet deze dan veranderd worden naar een oud type kabelboom? |
#2
|
|||
|
|||
wat is de reden van deze ombouw? Aangezien een nieuw inlaatspruitstuk aardig in de papieren gaat lopen, en je dan nog steeds enkel een 1.3 hebt waar niet ineens 100pk uit gaat komen.
Is het niet beter een optie om of het injectie systeem goed te krijgen, of om een golf 3 te kopen met een grotere motor en die erin te hangen?
__________________
Golf 2 GL 1.6 carb Rood metallic Golf 2 Syncro 1.8 GU Atlas grijs (terug origineel) Passat C3 2.0 TFSI Vag Chip Blauw grafiet Daily Golf 2 CL 1.6 60pk TD Tornado rood Scrapped Golf 2 Madison 1.6D Tornado rood Crashed |