|
||||
|
||||
Atiwe 7j 13''
Heb dus de wielen van stijn gekocht...
Hier dus even een pic van hoe ze er nu uit zien.. Betere kwaliteit pics zijn in de maak Met andere woorden er komen nog meer pic's.
|
||||
|
||||
Tis al erg netjes, ik zat er ook ff aan te denken, maar dat poetsen van gepolijste wielen heb ik nu al mn handen vol aan met die BBS RM velgen
|
||||
|
||||
Was het hart niet rood? Of heb je dat al (laten) gespoten? Want zo ziet het er super uit!
|
||||
|
||||
Hart gespoten ja. Mat.
|
||||
|
||||
Cool, ziet er goed uit. Ben benieuwd!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoor je denken: 'Shit, had ik nooit weg moeten doen!'
|
||||
|
||||
zag ik ze vandaag onder een mintgroene 6n zitten bij de MAC in drachten? was al erg genoeg dat ze net voor mn neus werden weggekocht, en was zout in de wonde om ze al zo snel terug te zien bij de nieuwe eigenaar. stond enorm gaaf onder de polo! mooi ook met een zwart hart!
|
|
||||
|
||||
vette wieltjes ben benieuwd hoe het er in zijn geheel uit ziet
|
||||
|
||||
Freak: Jup dat is mijn wagen. Moet van de week nog even doppen regelen. En spoorverbreders. (achter) En wellicht dat ze weg gaan voor een volledig gepolijst setje atiwe 13''... Maar ben er nog niet over uit.
|
||||
|
||||
Ik heb ze vandaag ook gespot als het goed is; op de Volkswagen meeting in Damwoude.
Mooie wieltjes en wagen!
|
||||
|
||||
stimmt, ook nog even bij jou wagen gekeken. Heerlijk laag, en juiste banden/ wielen combi er onder. Super.
|
||||
|
||||
@hansjebeta - als ze weg gaan contacteer mij dan eerst even als je wil? jammer genoeg was je me in haarlem net voor
|
|
||||
|
||||
@ Freak, komt goed.
Vandaag heb ik naafdopjes gemaakt, zijn nog even aan het drogen. Zal zo even foto's maken. Binnen een week of 2 (hangt van het weer af) gaan ze naar Ewout ( http://www.cultwheels.nl ) Dan worden ze even goed gepolijst.
|
||||
|
||||
Met dopje dus. Kan de juiste camera niet vinden voor een complete pic. Die houden jullie dus nog even te goed.
|
||||
|
||||
mooi mooi mooi!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
nice,very nice
|
|
||||
|
||||
Even snel een pic genomen...
|
||||
|
||||
Rood had beter gestaan....
Last edited by Stijn : 19-10-2005 at 06:43. |
|
||||
|
||||
trek dat vieze bh-tje er alsjeblieft af!! wieltjes staan zeker netjes, stukkie zakken nog...
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |