|
|||
|
|||
Me nieuwe velgen: Zender Turbo 2
Heb dit weekend een nieuw setje velgen op de kop kunnen tikken.
Het gaat hier over *Fonkelnieuwe* Zender Turbo 2 velgen met alle mogelijke accesoires erbij: allerhande stickers en afdekkappen. De velgjes hebben nog nooit remstof gezien! Nu ff de maten: 7*15 et25 Het is de bedoeling dat deze velgjes op men Golf 1 komen. En omdat fotos meer zeggen dan 1000 woorden komen er hier een paar. Wat denk je? Lekker toch?! |
|
||||
|
||||
mooi hoor
|
||||
|
||||
Dat is zelfs heel erg mooi
|
||||
|
||||
fraai ja
|
||||
|
||||
en weer:
affentittengeil!
|
||||
|
||||
echt te gekke velgen.
als ik zulke nog eens kan kopen dan hoef ik daar niet over na te denken. |
|
||||
|
||||
kwijl .......
|
|
||||
|
||||
Geil ja...
|
||||
|
||||
Supervet!
|
|
||||
|
||||
Super Spitze !!!!
Greetzzz
|
||||
|
||||
super!! ga je ze bestickeren?
|
||||
|
||||
hele moioe velgen maar persoonlijk had ik de stickers er af gelaten
|
|
|||
|
|||
Quote:
Neen, ik ga ze niet bestickeren. Eerder het tegenovergestelde, ik zou ze willen polieren en mss vlakke dekseltjes? Quote:
De 'stickers' zijn eigelijk deksels die je er zeer snel weer af kan halen, was eerder voor de foto. Ik vind het gewoon super dat deze set zo kompleet is ookal doe ik met veel die goodies niets. Een set als deze kom je mijn insziens niet op elke hoek van de straat tegen |
|
||||
|
||||
Zet ze op de Vortex te koop : weet zeker dat je er 2 keer zoveel voor krijgt dan dat je ervoor betaald hebt
Eigenlijk zonde om ze te monteren in deze staat .. |
|
|||
|
|||
Quote:
Iemand mss een idee wat zoiets in feite waard is? Ik had er niet echt een idee van en kan ik eens kijken of ik en koopje heb gedaan of beetje ben afgezet Niet dat ze al te koop zijn hoor Gewoon een weetje. |
|
||||
|
||||
Zet ze daar te koop en laat de yanken bieden : wat een gek ervoor geeft in deze staat met alles tickers erbij
Zelfs 1000 euro is niet goedkoop maar zeker niet te duur |
|
|||
|
|||
Quote:
Dan was het een koopje |
|
||||
|
||||
Quote: