|
||||
|
||||
monteren VW LT intercooler in G2 GTD
beste vw homies,
ik heb via de plaatselijke connectie bij de vw dealer een intercooler van een LT geregeld voor nop welke flexibele slangen kun je daarvoor gebruiken ??? om voor m;n daily samco slangen te gaan halen is een beetje overdereven denk ik, zou je niet gewoon koelvloeistof slangen kunnen gebruiken van de juiste diameter??? of gaat dat teveel uitzetten... alvast bedankt |
|
||||
|
||||
zijn er geen slangen van andere wagens die een turbo hebben, ouwe saab's en volvo's en dergelijke? zijn vast wel te vinden op de sloop..
|
||||
|
||||
Koelwaterslangen (als je ze al vind in de grote maten) kunnen het wel houden maar ik zou toch overgaan op siliconhoses of samco.. prijzig (SH 28 euri voor 57mm 45 graden hoek) maar ik heb al 1 turbo kapot gereden op 1.2bar met een verkeerde slang (was een goede reden om er een grotere op te zetten ) Ik ben de slangen dus 1 voor 1 aan het vervangen
|
||||
|
||||
Hmmm interesting... ligt hier ook nog een LT intercooler... en ik heb ook een GTD-tje Ben benieuwd!!
|
||||
|
||||
Kan iemand even een foto maken? ff checken hoe die er precies uitziet