![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi
zo hier wat foto's van de vorderingen van het spuitwerk van mijn fastback Hij zit inmiddels in de grondlaag en ik heb hem net "afgetopt"met korrel 600 nu nog naschuren met 1000 en daarna spuiten maar , hij word zwart met een blanke laklaag erover Groeten Urbi [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] Opbouwen is in volle gang Grote vorderingen gemaakt vergeleken met de vorige foto's ![]() ![]() Last edited by typetje3 : 07-01-2006 at 13:10. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Weet jij hoe ik ze moet invoegen, lukt niet |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jazeker lees dit topic maar eens, dan moet het vast goedkomen! Hoe plaats ik een foto! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dank je is inmiddels gelukt |
|
||||
|
||||
![]() He tiepetje, goed bezig
![]() Maaru, moet de binnekant niet ook zwart worden? En dan bedoel ik niet alleen de cabine maar ook de motorruimte, kofferbak, binnenspatborden...? |
|
||||
|
||||
![]() goed bezig ben benieuwd als de kleur er op zit
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jawel , maar alles op z'n tijd de bodem is nml gepoedercoated ook binnen, dus het is nu zaak om buiten klaar te stomen en daarna binnen(dashboard, kofferruimte achter,*voor is al gedaan ) nat over nat te spuiten en dan pas geheel de buitenzijde, he o,ja de binnenzijde spatborden,voorzijde ophanging en achterzijde ophanging is gebeurt met RX5 en RX 10 van Caprotech(zwart) Urbi Last edited by typetje3 : 10-10-2005 at 16:03. |
|
||||
|
||||
![]() Ok dan, ben benieuwd naar het resultaat....
FOTO'S!! ![]() |