|
||||
|
||||
VW Passat USA 2.0T AUTOMAAT LEER AIRCO 2008
Te koop aangeboden
VW Passat 2.0T uit 08-2008. Ik heb deze auto zelf in Duitsland gekocht met een versprongen ketting. Zoals op 1 van de foto's te zien is zijn de zuigers onbeschadigd gebleven. Origineel in USA geleverd en dus met kleine platen (18.2) op NL kenteken. Gekocht met 171.213km. APK : 12-11-2019 Motorcode: CCTA Bakcode: KGU/09G 6-traps 147KW 208gr/km 1550kg Wat is er allemaal mee gedaan: Nieuwe koppakking Nieuwe kettingen Nieuwe ketting spanner Nieuwe ketting geleiders Nieuwe kopbouten Nieuwe kleppen (inlaat 8x) Nieuwe kleprubbers (allemaal) Nieuwe multiriem Nieuwe pakkingen Daarnaast is er ook onderhoudt : olie, oliefilter, luchtfilter, interieurfilter, bougies, versnellingsbakolie met filter, nieuwe remblokken voor, airco bijgevuld. Op dit moment staat de auto op winterbanden (Kleber) deze zijn nieuw aangekocht en ongeveer 1000km oud. De zomervelgen zijn originele VW velgen en deze banden hebben nog zeer veel profiel. Auto heeft nu 174xxx gelopen en loopt nog op omdat ik hem dagelijks gebruik. Wat opties: Elektrische achterklep Lederen bekleding (in zeer goede staat!) Airco Elektrische ramen Centrale vergrendeling (2 sleutels) Stoelen gedeeltelijk elektrisch Aangezien het geen nieuwe auto is heeft deze ook wel een deukje en een krasje. Waarom gaat de auto weg: ik heb weer een nieuw projectje gehaald. De vraagprijs is 6950 euro inclusief de set winterbanden. Zonder de winterbanden 6750 euro.