|
||||
|
||||
dropped spindels
Wie weet hoe dropped spindels voor een kever eruit zien, heeft iemand daar foto's van en waar kun je ze zoal kopen?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
je kan ze kopen in nl bij:www.kevershop.nl of www.paruzzi.nl
duitsland: www.csp-shop.de VS:www.cbperformance.com heb ze nu zelf bij paruzzi besteld.
tou much dreams,not enough money Last edited by joost : 02-10-2005 at 14:40. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
wie weet hoe het zit met de verschillen tussen de dropped spindels?
daar bedoel ik mee schijfremmen of trommels..... ik heb nu trommels voor en wil graag dropped spindels! maar ja wil in de toekomst ook wel een keer schijfremmen... je kan het namelijk echt niet voor remmen tegen die nieuwe auto's... vraag; kan je de spindels voor trommels ook ombouwen naar schijfrem spindels??? andere tapgaten o.i.g.? of is dit echt niet mogelijk...... Groeten Tom.
|
||||
|
||||
Je kut de dropped spindels nemen van www.Bug-box.de ze zijn niet goedkoop maar als ik zie wat je er voor terug krijgt! Heb ze een paar weken geleden bekeken en moet zeggen dat ondanks dat het gelaste dingen zijn ze ERG goed ogen. Er zit zelfs een certificaat bij van het laswerk om het door de TüV te krijgen, en geloof mij als het niet stevig zou zijn dan zou je er echt niet mee op de duitse weg mogen!!! Kostenplaatje is meen ik zo rond de 600 euro, niet goedkoop dus maar wel hoge kwaliteit..en laag! Zeker lager dan die van Slammedpanel omdat die alleen de spindel iets hoger óp de draagarm monteren wat dus volgens mij een cm of 4 scheelt. Zowieso is dropped spindels niet eens extreem duur als je ziet dat je er in principe geen schokdempers en rasterplaten voor hoeft te kopen...reken dat maar eens uit dan!
Ohja, de spindels van Bug-box zijn dus gelaste dingen, als basis gebruiken ze een t2 schijfremspindel voor de montage en daarop komt de astap van een t2 met trommels, je krijgt dus wel een iets spoorverbreding. Last edited by Split52 : 05-10-2005 at 09:38. |