|
||||
|
||||
Wat is een mooie velgmaat voor onder een Mk2 met Mk3 sub
Ik wil graag weten wat een beetje een mooie velgmaat is (ET/J/Inch) voor onder een verlaagde (niet dramatisch laag maar een beetje om de wheel gap te verminderen) Golf 2 met een Mk3 onderstel (is dus breder dan een mk2)
Ik heb momenteel 15 inch 7 J velgen met een et waarde van 35.. En die steken mij wat te ver uit (+ één band voor loopt zelfs soms aan). Ik heb een et45 6j velg gepast (Zonder band) en die kwam wel iets beter uit, maar ik hoor graag wat ideeën/ervaringen van anderen! Alvast bedankt, Jaimy |
|
|||
|
|||
Ik ben nieuw met Golf 2, heb al een schroefsetje op het oog. Vraag me wel af welke banden/velgen maten ideaal zijn om zo laag mogelijk te schroeven, de velgen (niet te) zo breed mogelijk zonder iets te raken? Bedankt
|
||||
|
||||
Hi VwPassion, ik heb zelf nu een Renault Clio setje (staal) onder mijn golf zitten.
Het zijn 6J ET50 velgen dus die vallen mooi binnen de wielbogen. Ik moet wel vermelden dat ik een golf 3 subframe heb, deze zijn breder dan de originele Mk2's. |