|
|||
|
|||
Versnellingsbak golf 2
Hallo ik heb een caddy mk 1 waar ik een blok in gebouwd heb van een golf 2
Op mijn versnellingsbak staat op het platte gedeelte 4R18046 maar erboven staat een 5 Weet iemand of dit dan een 4 of 5 bak is Volgens mij 020 bak verder zie ik niets staan Mvg dik |
|
||||
|
||||
hallo,
is het geen 4S bak? een 4R is vlgs mij een automaat bak. als jou 020 bak een rond einddeksel heeft dan is het een 5 bak. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ben nieuw op het forum dus weet nog niet precies hoe alles werkt krijg geen foto erbij staat duidelijk 4R maar is schakel |
|
|||
|
|||
Een 4R heeft 4 versnellingen
De 4S en 4T hebben 5 versnellingen.
|
|||
|
|||
Oké dank je toch waarschijnlijk 4 bak dan maar eens zoeken naar een 5bak
|
|
|||
|
|||
Dan heb ik ook de complete pook nodig voor een 5bak past deze van een golf 2 of 3 ook in de caddy of moet deze van een type 1 zijn
|
|
|||
|
|||
020 bakken (4en 5 bak) hebben zelfde mechanisme. Alleen bij de bak zwart (of wit) plastic stangetje vervangen
|
|
|||
|
|||
Moet ook de schakelvinger vervangen toch en kan ik met het oude pookmechanisme van de 4 bak waar eerst een 1,6d in lag gewoon naar z’n 5 schakelen als ik de vinger en plastic stangetjes heb vervangen
|
|
|||
|
|||
Bak van de pook moet je recht iets weg flexen. Pook kan anders niet ver genoeg voor zn 5. Of een pookbak van een 5bak aanschaffen
|