|
|||
|
|||
Golf 2 verlagen..
Heb hier net een originele golf 2 op de kop kunnen tikken..
Nu wil ik met beperkte kosten hem iets lager zetten dan als hij nu origineel staat..hij moet niet tegen de grond plakken want wil er zo comfortabel mogelijk nog met rijden.. Welke verlaginsveren koop ik het best? Misschien aan te raden om op zoek te gaan naar tweedehands om de prijs de dempen? Hoeveel zou het mij ongeveer kosten..ik ken geen mechaniek genoeg om ze zelf te plaatsen..dus moet in garage gebeuren.. greetings from belgium.. Last edited by snicker : 02-10-2005 at 21:07. |
|
||||
|
||||
hebben bij mijn broer dit weekend een weitec setje geplaatst op zijn golf2 60/40, niet overdreven laag, wel redelijk had maar dit wordt nog wel een beetje zachter. is een redelijk setje kwa prijs 400€, supersport is iets goedkoper.
waar woon je? mss om eventuele winkels bij je in de buurt te zeggen
|
||||
|
||||
als je een klein beetje handig bent en je gebruikt je ogen dan wijst het echt zichzelf uit. ben, samen met mijn broer, dit weekend een kleine 2 uurtjes bezig geweest om de mijne te verlagen. heb zoals hij al gezegd had weitec gestoken. heb die ook onder mijn golfje1 steken en ben er heel tevreden over. en tis ni overdreven duur
|
||||
|
||||
dit is wel wat voor je denk...
kan je zo laag als je zelf wilt... http://www.volksforum.com/forum/sho...ight=schroefset en ja Foto's
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ga ze miss kunnen plaatsen met maat..maar had eerder gehoopt op onder de 250euro..tweedehands dus verwacht ik.. Dus verstelbare zullen in die prijsklasse er niet inzitten vrees ik.. |
|
|||
|
|||
heb nog een setje supersport liggen voor een golf 2 ,mag je hebben voor 250 euro
|
|
||||
|
||||
Quote:
als dit niks wordt heb ik evt. nog een setje weitec voor je, zgan (is ook bijna niet gebruikt) voor 300 euro. -6cm rondom, achterpoten verstelbaar.
|
|||
|
|||
Quote:
Had meer gehoopt om iets te vinden onder de 250euro en minder..of ben ik te optimistisch? |
|
||||
|
||||
Quote:
op nlpower.nl kun je bij verlagingsets voor 249 een setje uitzoeken. je zou ook ergens alleen bijvoorbeeld 40/40 veren kunnen bestellen dan ben je nog goedkoper uit en die kun je NOG WEL op je orginele veerpoten gebruiken. lager dan dat is dta niet meer mogelijk. succes! |
|
||||
|
||||
kan ook, zit je alleen wel vaak met wat minder kwaliteit, ken dit setje, heeft de meeste tijd van dat jaar in de garage gelegen omdat ie niet zo heel lang daarna een andere golf gekocht heeft...
|
|||
|
|||
Quote:
Hoeveel staat die maat standaard voor golf 2, en hoeveel verlaagd dan juist die 40/40? (cm?) Is miss stomme vraag maar ben nog een leeK.. Waar kan ik link ofzo vinden waar die te verkrijgen zijn met prijs? Nog een vraagje tussendoor..ik zoek prijzen over doorkijklichten maar in google doorkijklichten geeft niet echt info..nog een andere benaming voor dit soort lichten miss? thx greetings, btw ik ben van belgie.. Last edited by snicker : 04-10-2005 at 21:44. |
|
||||
|
||||
die 40/60/80 of what ever dat zijn altijd milimeters
wat bedoel je precies met doorkijklichten? heldere, lexus......
|
||||
|
||||
waarschijnlijk helder..
deze worden op marktplaats, nlpower, skgcarstyling, enz enz, en alle lokale auto onderdelen boeren massaal aangeboden! |
|
||||
|
||||
Quote:
check nlpower.com maar eens, zijn niet erg duur en sturen ook naar belgië. let wel op, nl power heeft veel erg goedkoop spul, maar dit zegt vaak wel wat over de kwaliteit. je kunt ze ook bellen voor je iets besteld, dan geven ze gewoon antwoord op je vragen (mbt kwaliteit) doe ik ook altijd en heb het idee dat ze wel redelijk eerlijk antwoorden.