|
||||
|
||||
"Botsauto" voor de winter
Hoi,
Ik zoek nog een leuke VW voor in de winter, aangezien ik mijn Jettaatje niet in de sneeuw en pekel wil hebben... Mag van alles zijn tot 500 euro, als t maar VW is en APK heeft tot ergens volgend jaar... Biedt maar aan zou k zeggen |
|
||||
|
||||
Nu zijn er natuurlijk mensen die
zich afvragen: Waarom heeft ie zn golf dan verkocht? Vind t ook zonde dat die in de pekel beland... Gebeurt dit nu wel, heb ik t in elk geval niet gedaan |
|
||||
|
||||
Ik heb wel een bots auto voor je... Een wit golfje 2 5-deurs voor 500 euro.
Apk is verlopen maar ik weet wat er aan gedaan moet worden; schokdempers vervangen omdat bij deze set de veren zijn afgeslepen. Dat is alles. Er zitten verbrede stalen wielen onder 14 inch met hele goede banden, nieuwe accu, nieuwe bougies, nieuw benzine filter en nieuw matje voor luchtfilter. Het is een 1800 carb blok en die loopt altijd!!! (staan erom bekend dat ze niet stuk te krijgen zijn) |
|
||||
|
||||
@ Bientjuh: Wielen los verkopen? (met inruilen van hele nette standaard VW 13 duimers met zgan P3000 banden (7 a 8 mm) )
|
||||
|
||||
@marc; pb een bod, dan denk ik erover na.
|
|
||||
|
||||
ik heb nog wel een beige winterbots golf uit 84 voor je staan.
Met mooie verbrede stalen 14 inch wielen, 8 en 8,5 j, dunlop voor, fulda achter, alle vier in de maat: 195-45-14 1.3 motortje. APK wel tot 16-10-05. Maar daar komt ie gewoon weer doorheen hoor. Prijs is 200 euro, vast. Heb zelf namelijk de Jetta van Jurgen ( Carlos Santana ) gekocht. Ik hoor het wel. mail me maarrrr
|
||||
|
||||
He Spons,
Ik weet nog wel een Golf 2 diesel voor je staan van '91. Deze is echter niet voor 500 euro te krijgen, maar daarentegen is deze auto technisch meer dan 100%. Heeft laatst net voor rond 800 euro aan onderhoud gehad. En er zit een splinternieuwe FK verlagingsset (6 cm) onder. Mail/PM me even als je interesse hebt. Auto staat bij mij voor in de straat.............en da's voor jou ook nog lekker dichtbij !!!!!! Grtz............... LRR
|
||||
|
||||
Quote:
@ Cor: van waar ben je, en heb je foto's van het slachtoffer?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zo'n auto hoor je niet op te rijden Die moet een goed tehuis krijgen bij een liefhebber die hem met liefde behandelt Was trouwens vergeten dat deze post nog liep, maar van mij mag er een slotje op Waarschijnlijk al eentje gekocht |