#1
|
||||
|
||||
oliedruk probleem in de klok
Wie kan mij meer vertellen over hoe ik mijn VR6 klok werkend kan krijgen op een apq v6.
En dan met name de oliedruk, mijn klok heeft twee waarden nodig namelijk een hoge en een lagedruk. Nu heeft de V6 alleen een lagedruk. Is er een manier om zelf een hogedruk signaal te maken, met behulp van weerstanden of zoiets?? |
#2
|
||||
|
||||
Je kunt de hoge druk draad ook aan massa leggen dan is je storing weg.
__________________
2018 Volkswagen Up! GTI 2014 Volkswagen T5 GP 2005 Volkswagen Golf 5 GTI DSG 2003 Volkswagen Touran R32 |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik geprobeerd, maar probleem blijft. Das het rare |
#4
|
||||
|
||||
Je gebruikt nog steeds dezelfde tellerbak als bij de vr6 neem ik aan?
Dan moet je zorgen dat je van de oude vr6 motor de 2 oliedruk sensoren op je v6 maakt. Als je maar één aansluiting hiervoor hebt kun je een T stukje gebruiken bv. die op de zijkant van de cilinderkop zit van een G60. Maw je moet de oliedruk sensoren matchen met je tellerbak. Er zijn veel types oliedruk sensoren welke allemaal andere inschakelwaarden hebben en dat zal nu bij jou wel eens het probleem kunnen zijn.
__________________
There`s no substitute for Turbo engines Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro Rallyegolf |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt , wil de vr klok behouden. Golf4 v6 klok had ook leuk geweest maar die is nog weer breder dan de vr en dat is al krap. Zal es rond vragen naar een oliefilterhuis van een vr en kijken of die past op de V6 |