|
|||
|
|||
dennis
hoi , nieuw hier op het forum
mijn naam is dennis en ben woonachtig in tilburg krijg van de week een golf 3 binnen waar een 20 klepper turbo motor in ligt , deze ga ik slopen en alles in een golf 2 bouwen |
|
||||
|
||||
Welkom hier, en als het binnen is zien we graag de foto's tegemoet
|
||||
|
||||
Welkom en benieuwd naar foto's
|
|
|||
|
|||
dank je , foto's ga ik zeker hier neer zetten
zal vast ook nog wat vragen hebben straks , de type 2 is een 1.3 uit 1985 denk dat het elektronisch nog wel wat problemen gaat geven |
|
|||
|
|||
de donor golf 3 is binnen , motor loopt op het moment niet , als je hem start klikt de startmotor maar verder gebeurt er niks
verder is alles wat betreft elektronica en turbo slangen ed prul , alles is er zomaar ingekwakt , dat gaan we bij de type 2 dus wel wat anders maken de motor is een agu , dit is de 150 pk versie als ik het goed heb ? |
|
|||
|
|||
https://en.wikipedia.org/wiki/List_..._petrol_engines
als de startmotor alleen maar klikt, en de motor niet rondgedraaid krijgt, is er een mechanisch probleem OF te weinig stroom voor de startmotor mogelijk. Bijvoorbeeld door een slechte accu of slechte kabels, verbindingen etc... |
|
|||
|
|||
Quote:
dat weet ik , ik heb zelf een autobedrijf komt ook allemaal wel goed het zal de startmotor zelf zijn , blok kan ik gewoon met sleutel 19 soepel rond draaien |
|
|||
|
|||
Als het blok ronddraait, valt het idd mee
Heeft die motor een electrische of een mechanisch bediende gasklep? |
|
|||
|
|||
heeft een mechanische gasklep , met kabel dus
|