#1
|
|||
|
|||
Welke radiateur op Golf 1 met 20vt?
Heb de radiateur stuk van de Golf 1 met 20vt.
En overweeg nu om een grotere te plaatsen. Lees op diverse plaatsen dat er vaak een radiateur van een Ibiza II Cupra (ABF motor) gebruikt wordt. Die is een stuk groter dan standaard en heeft de juiste hoogte +/- 320 mm. Deze radiateur heeft beide aansluitingen aan de bakzijde. Dat is al beter dan standaard allebei aan de distributiezijde, maar het mooiste zou zijn een radiateur met een aansluiting aan de onderkant bij de distributie en eentje aan de bovenkant aan de bakzijde. En welk slangen te gebruiken zodat t er ook nog een beetje netjes uitziet zonder gekke bochten en zo. Iemand suggesties? |
#2
|
|||
|
|||
Peugeot 205 gti radiateur heeft wat jij zoekt.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#3
|
|||
|
|||
Thanx, zal er s naar gaan kijken
|
#4
|
|||
|
|||
205 GTI radiateur bekeken. Heeft de aansluitingen idd goed zitten, is wat breder dan de standaard Golf 1 GTI radiateur, maar ook lager waardoor je er qua totale oppervlakte niet veel mee opschiet. Ook valt er een groter gedeelte van de radiateur achter m'n IC, dat lijkt me ook niet echt bevorderlijk. Kortom: besloten om toch maar voor een Ibiza II Cupra radiateur te gaan. Verder kijken om er 2 Spal's op te zetten ipv 1 en ik kan nog flink wat lamellen uit m'n grill zagen. Dit is sowieso ook beter voor de luchttoevoer naar de luchtfilterbox.
|
#5
|
||||
|
||||
1 laten maken bij Hartgers Radiateuren Zutphen, heb ik ook, top!
__________________
-------------------------------------------- '79 Mk1-16VT - Rallye-16VT -------------------------------------------- |
#6
|
|||
|
|||
Heb inmiddels n Ibiza radiateur binnen, denk dat t goed zal gaan passen. Van n 1.4 16V overigens, deze is net 5 cm korter dan die van n Cupra en past beter icm mijn IC.
|