|
|||
|
|||
Velgen slepen tegen veerpoot
Hay
Even vraagje . Mn broer rijd met een mk3 1.9tdi verlaagd en op jr wheels. Ik rij met een mk3 1.4cl ook verlaagd en wou gisteren mn broer zijn velgen plaatsen op mijn wagen maar dit lukte niet velgens lopen tegen de veerpoot aan. Is wel op te lossen door een spacertje te monteren maar vroeg me af hoe dit kon dat ze bij mn broer wel passen. Zijn verlaging is een ap schroefset . Mijne jom schroefset . Op het eerste zicht lijken de ap's nog dikker in diameter zelf. Grts |
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien rij jij met meer camber dan je broer, maw, misschien is je sporing negatiever tov je broer zijn auto, tevens kan de stelring anders zitten bij de div schroefsets en natuurlijk dikker-dunner zijn |
|
||||
|
||||
Quote:
Sporing is weer wat anders......wielvlucht bedoel je Maar inderdaad...ik heb het ook eens gehad met een Golfje 1, daar liep de band ook aan tegen de veerpoot. Toen ik hem had laten uitlijnen was het goed. |
|
|||
|
|||
Verdikke ja had zover nog nie gedacht is echt maar een 2mm dat de velg weg moet van demper. Kan dus idd het camber wat aanpassen thnx voor de tip
|
|
||||
|
||||
Als je broer een 5 gaats onderstel onder zijn tdi heeft dan heeft hij een plus onderstel. De ET waarde hiervan is ook anders.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk inderdaad ook aan een plus onderstel, en die waren er trouwens ook in 4x100