![]() |
|
||||
|
||||
![]() Via het VW-forum ben ik hier terechtgekomen. Al enkele maanden houd ik het hier ook regelmatig in de gaten. Aangezien het me hier wel bevalt, heb ik me zojuist eerst maar eens even als forumlid geregistreerd.
Ik ben Henri, 30 jaar en woonachtig in Ede. In het verleden heb ik al de nodige VW's gereden: - een Golf GTI Special 8v van 1988 - een Polo Coupé 1.3 CL van 1991 - een Golf 1.8 Madison van 1990 Daarnaast heb ik nog de nodige andere auto's gereden. Sinds een half jaar ben ik weer in het bezit van een VW. Tussentijds vier jaar in andere merken rondgetuft. Ik bezit nu mijn derde Golf II. Het is een 1800 GL, afkomstig van de eerste eigenaar en aangeschaft met een kilometerstand van 56.000(!) echte kilometers. ![]() Ondertussen heb ik al een aantal wijzigingen aan de auto doorgevoerd. Vier spatlappen heb ik verwijderd evenals een lelijke AutoPlus dakspoiler. Verder heb ik een GTI onderlip gemonteerd en 15 inch stalen velgen. Binnenkort komt er nog een 16v antenne op het dak. Ligt al thuis, maar moet nog gemonteerd worden. ![]() Qua uiterlijk laat ik de auto verder zo. Hij blijft zelfs op deze hoogte. Wel heb ik plannen om iets meer vermogen uit de motor te halen door montage van een sportuitlaat, een andere nokkenas, evt. verwijderen van de kat en als laatste een op maat gemaakte chip. Last edited by henricarron : 24-08-2005 at 20:54. |
|
||||
|
||||
![]() welkom...
en een net karretje om te zien...
|
||||
|
||||
![]() welkom!, ziet er idd netjes uit, net als nieuw
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dakantenne zoek niet doen krijg je spijt van..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Omdat...? Ik moet er sowieso een andere antenne opzetten, omdat dit een gammele, automatische antenne is, die niet meer omhoog of omlaag wil en een slechte ontvangst heeft. Heb zelf ook nog overwogen om er een nieuwe elektrische voorschermantenne op te zetten of iets anders vóór. Dan houd je natuurlijk wel een mooi, leeg, strak dak. Tips, meningen en advies zijn altijd welkom ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie golf
zou ook geen dakantenne zetten, moet je een gaatje boren in het dak :s je kan ik de voorvleugel een gewone antenne zetten, moet geen elektrische zijn e ![]() have fun op het forum ![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom
ziet er netjes uit als er nog iets veranderd horen wij dat hier graag ![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom, nice ride
|
||||
|
||||
![]() Herzlich wilkommen.
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen weekend heb ik een katvervanger gemonteerd. Maandag is er een Remus systeem met drie RVS dempers onder mijn auto gekomen. Vandaag heb ik hem weer eens een keer een wasbeurt gegeven. Reden om weer eens wat foto's te maken en ook hier te plaatsen:
![]() ![]() ![]() ![]() Het geluid van het Remus systeem i.c.m. de katvervanger vind ik toch wel aan de extreme kant. De klank is hard, maar vooral zwaar. Binnenkort ga ik eens proberen hoe het geluid is met de originele kat eronder. Last edited by henricarron : 21-09-2005 at 18:16. |
|
|||
|
|||
![]() Nette Golf hoor,
Tja en een dakantenne... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom
![]()
|
||||
|
||||
![]() Is een binneboordantenne niks dan? Mooi strak en geen gaatje in het dak.
|
||||
|
||||
![]() Hmmm ede? Had jij toen niet een grijs golfje 2 te koop? Ooit?
|