#1
|
||||
|
||||
Golf 2 GTD kom niet op Toeren
mijn Golf 2 GTD kom niet op Toeren alles gas geef dan blijf die onder de Tweeduizend Toeren hangen trek ook niet op .pfff..
|
#2
|
||||
|
||||
Zo ineens? Of na reparatie? Of?
|
#3
|
||||
|
||||
Brandstoffilter dicht?
__________________
2018 Volkswagen Up! GTI 2014 Volkswagen T5 GP 2005 Volkswagen Golf 5 GTI DSG 2003 Volkswagen Touran R32 |
#4
|
||||
|
||||
heb nieuwe Brandstoffilter gezet dieselpomp heeft en revisie gehad weet dat ook niet meer ..
|
#5
|
|||
|
|||
Is de turbo nog wel oke? staat de pomptiming juist? eerst dit eventjes checken denk ik. Brandstof aanvoer bekijken,...
succes |
#6
|
||||
|
||||
ja turbo is goed ook revisie gehad maar hoe kan dat dan heb bijna alles vervangen nieuwe darmen van de verstuiver ook naar de brandstoffilter..
|
#7
|
|||
|
|||
misschien een 'domme vraag' maar in zou nog even kijken of de aanvoer- en retourleiding naar de brandstoftank verwisseld zijn bij montage van de pomp.
Heb dit wel eens gehad en kun je enorm rare fenomenen van krijgen |
#8
|
||||
|
||||
heb die wat van de dieselpomp naar de brandstoffilter aanvoer en retourleiding gewisselt.maar alles ik met de auto rij en gas geef dan gaan de toerental niet omhoog ..
|
#9
|
|||
|
|||
Misschien eens met een externe brandstoftankt testen. mss zit er vervuiling in de tank waardoor het debiet wat de pomp kan aanzuigen te klein is.
even ter duidelijkheid: Zijn de problemen met het niet in toeren kunnen komen plots begonnen, of na dat de pomp gereviseerd is?. Misschien is er een foutje gemaakt tijdens de revisie.... zowieso moet het ofwel de aanvoer van de brandstof het probleem zijn, of wel de pomp zelf |
#10
|
||||
|
||||
denk ga testen met en gewoon dieselpomp dan weet ik dat alles de wagen in toeren gaat dan is dat de dieselpomp..
|
#11
|
||||
|
||||
en doet die dat wel in neutraal?
blijft die hangen op 2000rpm in zowel 1e als 5de versnelling?
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93 http://www.fordcapri.be |
#12
|
||||
|
||||
ja blijft hangen op 2000 rpm zowel 1 alles in 5 versnelling..
|
#13
|
||||
|
||||
ook neutraal blijf die hangen op 2000 rpm wat zou het kunnen zijn..dan..
|
#14
|
|||
|
|||
Afstelling van de pomp
Had het laatst ook,pomp op de juiste afstelling. Niet vooruit te krijgen[maar ook goede roetmeting APK] pomp daarna verdraaid en loopt weer als vanouds. iets meer dan 1mm |
#15
|
||||
|
||||
denk ook afstelling dan.
bij een verstopte brandstoffilter, gaat die wel toeren halen bij geen of weinig belasting, en inhouden bij hoge versnelling (5de). je geraakt dan amper op snelheid
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93 http://www.fordcapri.be |
#16
|
||||
|
||||
hoe moet ik die afstellen welke waardes moet ik aanpassen dan..
|
#17
|
||||
|
||||
heb deze morgen boshdienst gebelt waar de revisie is gedaan geweest die zeggen de dieselpomp is goed door de testen gekomen misshien de afstelling..
|
#18
|
|||
|
|||
Afstellen met microklokmeter
Tussen de brandstofleidingen zit een stop deze eruit en de meter erin 0.90 of iets meer als die daar mee beter loopt |
#19
|
||||
|
||||
ja ik weet maar toch alles en dieselpomp goed werk moet die nog in toeren gaan heb de indruk dat die dichtknijp de dieselpomp..
|
#20
|
|||
|
|||
Dat doet die,omdat de timing niet juist is als de pomp niet goed staat
|