|
||||
|
||||
project golf 1 gti 83
Laat ik mijn project ook eens plaatsen
Ik hoop het toch eens te kunnen afronden in de loop van volgend jaar golfje opgehaald uit duitsland onder hannover, gevonden op mobile.de mijn ouders hadden vroeger een mx uit 79 golfje in geneve in 1977 zo zag hij er uit bij aankoop 5 jaar geleden zo zag de dx er uit eerst een jaar in gereden en toen begonnen met de demontage laswerk motorblok spatbordrandjes zuigers remmen onderstel in de rx gezet velgen opgeknapt bodem in de rx derde laag rx tank er onder, kun je nu mooi bij nieuwe rem en benzine leidingen gemaakt spuitklaar harlekijn 1 kleur Gti klaar nog bij de spuiter gti klaar bij Bert Eisinga begin van het opbouwen stickers plakken deuren opbouwen (nog) zonder motor onderdelen opnieuw laten verzinken aluminium delen gestraald met glasparel nieuwe scharnieren in de bestuurders deur glas er in grill lijstjes gespoten (tornado rood) gemonteerd bak gestraald en nieuwe lagers er in ook nieuwe keerringen en sinchromesch ringen blok is klaar om in de auto gezet te worden nu nog de drukgroep en koppeling blokje er weer in nu alles aansluiten update volgt, nu eigenlijk wat te koud in de garage Last edited by golf1gti83 : 27-12-2010 at 14:14. |
|
|||
|
|||
Leuke foto's ! Projectje ga ik volgen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
tjonge, ik heb jou project ook even bekeken, dat ziet er goed uit zeg en dan ook nog een bus en een carman gia, werk je er ook nog naast |
|
||||
|
||||
super werk geleverd al!
|
|
||||
|
||||
wat een super auto!
|
||||
|
||||
Goed bezig
leuk om te zien dat er ook nog golfjes zijn die origineel blijven keep up the good work |
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal erg netjes uit.
Gaat zeker goed komen met deze Golf. |
|
||||
|
||||
Ik ben ernstig jaloers!
|
|
|||
|
|||
Super mooi gedaan ben jarloers eens wil ik mijn Golf ook wel zo maken.
Echt mooie auto, alles nieuw. Misschien rare vraag maar heb je ook nog foto's van de Golf MX van je ouders? Ik zoek nog foto's van Golf MXen , want ik wil de mijne helemaal origineel maken , ben er zelf ook 1 aan het restrauratie zoveel zijn er ook niet meer te vinden compleet in de originele staat. Toen wel. Ik hoor het wel
- Polo1 900 1977 - resto next year - Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project. - Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven Last edited by CAR-POOL : 27-12-2010 at 19:02. |
|
||||
|
||||
Anderen hebben 30 pagina's nodig om hun project te laten zien, van begin tot eind. En jij doet het bijna in 1 post
Auto ziet er super uit! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb er niet meer foto's van, helaas het kenteken was ff-13-py en rijd niet meer is naar emmen gegaan tig jaar geleden. gr Peter |
|
||||
|
||||
Mooi project, doet me denken aan een projectje waar ik een paar jaar terug aan gewerkt heb. Ook een GTi van de grond af opbouwen, erg leuke projecten. Ik zie dat je het ook grondig en secuur aanpakt, keep it up!
|
||||
|
||||
Ziet er geweldig uit,erg goed aangepakt!
Als ik mag zeuren....de grille randjes...Tornadorood? Niet de juiste kleur...die kleur was er nog niet in 1983...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
oh nou ja, de golf is marsrood en de grill lijstjes horen donkerder te zijn de spuiter heeft er tornado rood van gemaakt |
|
||||
|
||||
Vakwerk!
Dit is echt heel netjes,voornamelijk omdat het zo moeilijk is alles zo orgineel te krijgen zoals het geweest is...petje af!
|
||||
|
||||
Dat is nouw geweldig dat er nog mensen zijn die het snappen net als meerdere hier
|
|
||||
|
||||
heel netjes allemaal !
|
|
||||
|
||||
super project
|
|||
|
|||
Super mooi werk! Dat is nog eens aanpakken.
Heb ook een marsrode gti uit 1983. Vroeg me alleen af waar je de kunstof bescherm delen v/d achter wielkasten naast de achterbank vandaan hebt.(zichtbaar op foto waar je de achterklep stickers plakt). Hoe kom je aan de stickers op de dynamo,kleppendeksel etc.? Heb ik me rot naar gezocht...... Heb je cilinderwanden nog gehoond, of was dat allemaal ok. Ga je project zeker volgens, keep up the good work! grtn yal |
|
||||
|
||||
Geweldig!!