![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goedenavond, na een aantal weken rondgluren stel ik me ook maar even voor.
Inmiddels al twee maanden in het bezit van een MK2 uit 1985, en aan het verzinnen wat er volgend jaar mee gaat gebeuren. Er is al veel al gebeurd, maar klaar is het nooit. Wat is er al gebeurd: Exterieur: -twingo dak, nog wat werk aan omdat het lekt, maar dat komt wel. -verlaagd maximaal, grondspeling is hooguit 8 cm -15 inch Oscam Stella velgen met 155 getrokken bandjes -open uitlaatsysteem -strip grill kaalgeschuurd en roestig -tankdeksel kaalgeschuurd en roestig -linker voorscherm stickerbomb -custom kofferroestproject -veel andere kleine veranderingen Interieur: -Recaro stoelen -al de bekleding eruit ook in kofferbak -more to come... Foto's zeggen meer als praatjes, dus hierbij: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Smaken verschillen, persoonlijk ben ik niet zo van de ratlook 😉
Voor wat betreft je twingo dak, welke uitvoering heb je, de glazen of de stoffen variant? De glazen lekt niet zo snel, maar de rubbers zijn 9/10 keer hard en dan gaan ze herrie maken op de snelweg. De stoffen lekken vaak achterin de hoeken. Welkom overigens 👍 |
|
|||
|
|||
![]() Dank voor het welkom.
Het dak is de stoffen versie, de voorrand moet er af, schoonmaken en kitrandje erop, maar met dit weer is het niet te doen. Achterin is hij helemaal droog gelukkig. En wat je zegt, smaken verschillen gelukkig, als de techniek maar perfect is ![]() |