|
|||
|
|||
vwlowlife
Bij deze wil ik me hier ook ff voorstellen
Ik ben witte . 32 jaar oud en woon in sittard Rij een verlaagde vw vento 1.8 verder nog niet al te veel aangedaan Plannen voor komend jaar . Mat of sweade rood maken aangezien er veel kleine krasjes op zitten . verbreed stalen velgen . Tdi einddemper. . Last edited by vwlowlife : 02-01-2017 at 14:25. |
|
||||
|
||||
Welkom! Veel plezier hier!
|
|
|||
|
|||
welkom hier!
|
|||
|
|||
Dank u .
Helaas staat de stuiterbal nu met een defect voor de deur . Onder het rijden uitvallen en nie meer aan willen. Een van de enige k** dingen wat een de mk 3 blokjes kapot kunnen gaan . Morgen ff andere bobine halen en anders wordt t zoeke geblazen . |
|
|||
|
|||
Vraagje over banden .
Ik ben aan het kijken voor banden voor op 6,5 j velgen . Nu ben ik aan het twijfelen tussen 175/50/15 of 165/45r15. Welke maat zou hier het mooist voor zijn bvb dank |
|
||||
|
||||
Tyrestretch.com kun je veel bandenmaten op verschillende velgen zien.
Leuke auto trouwens en wel vaker in sittard gezien |
|
|||
|
|||
Had ik ook al bezocht maar twijfel een beetje vandaar .
Is die corry van jou die wat meestal bij friture flipper stond. |
|
||||
|
||||
Nette vento en ligt mooi laag
|
||||
|
||||
Nee daar ben ik nog nooit geweest met de corry. Hij is overigens wel te koop als een projectje met nog een beetje werk
|
|
|||
|
|||
Dankje marc is die van jou al weg ?.
|
|
|||
|
|||
zonde dat die corry weg gaat veel mooie en goede zijn er niet meer
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja die gaat gesloopt worden, body was te slecht
|
|||
|
|||
Als je de voorschermen verkoop hoor ik graag van je
|
|
|||
|
|||
Vandaag 2 pakketjes binnengekregen
1x kettingriemset. 1k 2800k h4 verlichting . Komende week komen nog spacers van 1,5 en 2,5 cm binnen . Dan gaan we volgend weekend maar eens beginnen te sleutelen ( riem word eerste x dus op goed geluk ) . Weet iemand hoe de ervaring koplampfolie zwart gaat ivm menee agent. Wil deze over mijn koplampen trekken namelijk maar heb geen zin om steeds aan de kant te moeten . Dat het apk afkeur is weet ik maar maybe iemand ervaring ermee onder t rijden |
|
|||
|
|||
Kwam nog oude foto,s tegen een van men golfje en een van de eerste x zonder krik na verlagen vento mento polo 6n schroefset .
Vento op polo set Helaas niet mee te rijden brug achter raakte te body En de winterlook van de vento. Last edited by vwlowlife : 22-01-2017 at 12:45. |
|
||||
|
||||
Ik had bij de cabrio het binnenwerk zwart gemaakt en de glazen van de binnenkant gespoten, nooit geen problemen mee gehad.