|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
Uitlijnset - Zelf uitlijnen - Ideaal voor verlaagde auto's die niet op uitlijnbrug
Trackace Uitlijnset
Zelf 4 keer gebruikt bij mezelf en vrienden, werkt perfect. Resultaat was een rechtuitsturende auto zonder schuine bandenslijtage. Je stelt hiermee je toespoor of uitspoor in (Toe IN / Toe OUT). Dat gecombineerd met camber is het enige wat ze bij een uitlijnshop doen bij Golf mk1/2/3/ etc Snel terugverdiend dus! Is mij eerlijk altijd erg goed bevallen. Rijd nu geen verlaagde auto meer ivm gezin dus overbodig geworden. Nieuwprijs: 175 euro Internetprijs: 155 euro Mijn prijs = 100 euro Video: https://www.youtube.com/watch?v=5VCo72Fyrao Foto: Opbergdoos Precies instellen * Eventueel heb ik ook nog een digitale gradenmeter zodat je eerst camber naar wens kunt instellen en daarna Toe in / Toe out. |
|
|||
|
|||
up!
* Eventueel heb ik ook nog een digitale gradenmeter zodat je eerst camber naar wens kunt instellen en daarna Toe in / Toe out. Dan kun je dus de volledige uitlijning in eigen beheer doen, zelf ook enkele keren succesvol gedaan |
|
|||
|
|||
verkocht
|