|
|||
|
|||
Formaat "Das Original" sticker
Ik wil een sticker bestellen met de tekst "Das Original 1977".
Er zijn verschillende site die deze stickers aanbieden, maar ook verkrijgbaar in diverse maten. Wie weet het originele formaat van deze sticker in hoogte en breedte?? Volgens de afbeeldingen schat ik zelf ongeveer 60x4cm in, maar wellicht weet iemand de exacte maten. Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
is die sticker ooit origineel door VW erop geplakt dan?
|
||||
|
||||
nee
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem toen via ebay besteld. Naar mijn weten hebben ze nooit origineel op een mk1 gezeten
|
||||
|
||||
Ik heb de mijne bij de lokale stickerboer laten maken: www.protongraphics.nl. Die heeft een template gemaakt. Mag je zelf de grootte en de kleur uitkiezen. Die van mij is wat creme kleurig en niet spier wit.
Last edited by Dwhite : 06-10-2016 at 12:38. |
|
|||
|
|||
Maar .. is het niet hypocriet om een " Das Original" sticker er op te plakken, terwijl die sticker niet original bestond?
|
|
|||
|
|||
Heb zelf ook de sticker maar dan in het melk wit en heb er een sticker tussen geplakt met het woordje "GTI". Heb deze besteld bij iemand die ook achter en zijkant zwarte en zilveren gti-stickers/striping verkoopt. Zie hem alleen nooit meer op Marktplaats staan met zijn advertenties. Kan hem voor je afmeten als je wilt.
|