#1
|
|||
|
|||
Mengteiler golf 1 gti
Aangezien ik problemen heb met me k jetronic injectie moet ik een andere monteren
Nu zijn er 2 soorten namelijk de 1.6 versie en de 1.8 versie Zit er verschil tussen want ik kom er zat tegen maar met verschillende nummers Moet er 1 hebben van een 1.6 Wie kan me helpen en raad geven hierover |
#2
|
||||
|
||||
Broer van me heeft eens ooit op zijn toenmalige '83er GTI een Mengenteiler ("Spinnekop") die van zijn voormalige '79er EG GTI (dus 1,6) op zijn DX (dus 1,8) geplaatst, daarmee werd zijn DX zelfs nog wat spontaner qua reageren op 't gas, Mengenteiler zouden onder elkaar dus moeten passen, het is wel ff afwachten hoe het systeem dus reageert (in geval van 1,6 Mengenteiler op DX dus toevallig positief, maar hoe dat omgekeerd zit...?)
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |
#3
|
|||
|
|||
Het gaat me om de nummers dier erop staan
|
#4
|
||||
|
||||
Zal wel omwisselen en proberen worden..
Matching numbers vinden zal wel erg lastig worden ben ik bang. |
#5
|
|||
|
|||
Je moet je niet af vragen of het kan, maar af vragen waarom het niet kan. En dan kom je tot de conclusie dat je deze vraag niet kunt beantwoorden. Er zijn heel veel verschillende uitvoeringen met even zoveel verschillende onderdeel nummers. Ik heb er nog een paar liggen als reserve. Heb ook 3 golfjes 1 met de 1.6 EG motor erin en nog een paar EG-motoren in de schuur staan. Ze hebben allemaal net weer een iets andere spinnenkop.
|
#6
|
|||
|
|||
Zou je me de nummers van de 1.6 kunnen doorgeven
Dqn weet ik zeker dat ik 1 van de 3 goed zijn en niet van een 1.8 Daar ben ik al mee geholpen dan |
#7
|
||||
|
||||
maakt niks uit..
ook een DX loopt op een luchtweger van een 1600.. al is het karakter van het onderdeel anders..van de 1600 is ontworpen voor bovenin de toeren de 1800 meer voor koppel bij laag toerental.. de trechter en plunjer zijn anders van vorm ..maar hij loopt er sowieso op.. ik had er zelf ook 1 op een DX zitten in combinatie met een andere systeemdrukregelaar..omdat het blok (welliswaar zeker niet meer origineel) bovenin gewoon te kort kwam.. maar ze zijn gewoon uit te wisselen..1op1 |
#8
|
|||
|
|||
Gewoon uitwisselbaar. Had ook een 1800 EV met injectie van een 1600 EG. Liep lekker hoog in de toeren
|
#9
|
|||
|
|||
Ok als ik dat zo hoor is een 1.6 beter dus
Resulteert in beter in hoge toeren En ik wil het orgineel houden Dus kom ik toch weer terug op de bijbehorende nummers (1.6) |