|
||||
|
||||
luchtmacht reclame.......iemand van hier????
zag net de nieuwe luchtmacht reclame op tv, met daarin een oranje golf2 in de hoofdrol kenteken: 97-BG-JB, met daarvoor een dansende halve zool.
iemand van hier toevallig????????
|
||||
|
||||
Quote:
Dat wilde ik nou net vragen hier,de auto komt mij helemaal niet bekend voor,ziet er denk ik best netjes uit.......... |
|
||||
|
||||
Voertuigsoort Info Bedrijfsauto
Merk Info HYUNDAI Handelsbenaming Info H200 Kleur(en) Info N.v.t. Brandstof Info Diesel Aantal cilinders Info 4 Cilinderinhoud Info 2476 cm3 Aantal zitplaatsen Info 6 Aantal staanplaatsen Info 0 Massa ledig voertuig Info 1.787 kg Maximum massa voertuig Info 3.050 kg Massa rijklaar Info 0 kg Laadvermogen Info 1.263 kg Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd Info 700 kg - geremd Info N.v.t. - oplegger geremd Info 0 kg - autonoom geremd Info 2.000 kg - middenas geremd Info 2.000 kg Datum eerste afgifte Nederland Info 27 november 2002 Datum eerste toelating Info 27 november 2002 Datum aanvang tenaamstelling Info 27 november 2002 Vervaldatum APK Info 27 november 2005
|
||||
|
||||
Jah ik zag um vnaaf ook op tv, leuk golfje
|
|
||||
|
||||
lijkt er meer op...
Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF 66 KW K6 Kleur(en) Rood Brandstof Benzine Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 1781 cm3 Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Massa ledig voertuig 886 kg Maximum massa voertuig 1.430 kg Massa rijklaar 0 kg Laadvermogen N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 443 kg - geremd 1.200 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland 16 april 1987 Datum eerste toelating 16 april 1987 Datum aanvang tenaamstelling 16 april 2003 Vervaldatum APK 27 april 2006 |
|
||||
|
||||
kheb hem net ook gezien..wel leuk om je golfje op landelijke tv te hebben
|
|
||||
|
||||
Wat is boodschap in dit fiilmpje???
Bij de luchtmacht zitten allemaal maloten in golfjes? Bij de luchtmacht verdien je net genoeg om een golfje 2 op te knappen? Bij de luchtmacht zoeken ze jongens in snelle golfjes om daar verder te dromen?? Zeg het maar............ |
|
||||
|
||||
heb hem ook gezien ja, net ding wel! jammer van die stootlijst die ineens ophoud bij het spatbord
|
||||
|
||||
De boodschap is dat je met het startkapitaal wat je bij de luchtmacht krijgt wellicht ook zo een mooie auto kunt rijden als deze.
Ben bij de opnames geweest en was een ervaring om niet te vergeten. Was wel een ritje van Limburg naar Leeuwarden maar het resultaat mag er zijn.
|
||||
|
||||
voor vw liefhebber leuke reclame...maar that`s it..lijkt mij... (CE-er)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jij bent zeker afgekeurd voor de Vliegeropleiding ... je klinkt zo jaloers :p |
|
||||
|
||||
www.vwclubzuidlimburg.com voor fotos.