|
||||
|
||||
wammes
ik zie hier wel eens een fotootje voorbij komen van wat huisdieren en dacht dat het wel leuk is om mijn laatste aanwinst hier te laten zien:
Wammes :biggrin: we hebben hem gered van de dood toen zijn moeder al van het nest af was, hij kwam gewoon 2 dagen te laat uit zijn eitje, precies op het moment dat ik in het nest keek, al helemaal koud hebben we hem in de zon opgewarmd, en in mijn dochtertje haar handen hebben we hem mee genomen. nu is hij al best wel aan het groeien en heeft hij zijn eigen hok gekregen het is een loop eend en heeft niet de behoefte om te gaan zwemmen en/of vliegen, dus dat is wel handig het is wat je in de verhalen wel eens hoort, hij loopt altijd achter je aan!! oja ons huis word al aardig gevuld met 2 langharige katten : Beetle en stone en een witte rat: benedictis de 17e wat is het hier gezellig!!! |
|
||||
|
||||
nog een huidige foto van wammes:
|
|
||||
|
||||
zo die wordt al mooi groot !
schijt die eend niet alles onder in huis ? misschien kunnen we een topic maken van iedereen zijn huisdieren of is die eral !
|
||||
|
||||
Wat een lieffie!
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat probleem begon ook mee te spelen naarmate hij groeide hij kreeg al snel de naam schijteend, daarom heeft hij nu een mooi hok buiten en als ik thuis ben loopt hij los in de tuin! |
|
||||
|
||||
hahaha... herkenbaar, kennissen van mij hadden ook een eend, maar zij hebben een kleine tuin, hebben dus uiteindelijk de eend naar vrienden gebracht die een boerderij hebben. Ze schijten echt alles onder
|
|
||||
|
||||
hahahaa, geweldig !!
Vond die van joey in de serie "friends" ook altijd super ! 't is weer eens wat anders, nadeel is idd dat je ze niet "zindelijk" kan maken
|
||||
|
||||
Grappig beest zeg, een eend in huis!
|
|
||||
|
||||
Wel heel erg cool!!! Een arme achtergelaten eend toch nog van de dood gered!!
Zo vonden buren van ons bij de mac in veenendaal een doos waar hevig geluid uit kwam, hun kijken, zat er een kleine hondje in, gelijk mee genomen naar huis... Dat mensen soms zo harteloos kunnen zijn begrijp ik echt niet. Bij de AH in Wageningen lag er een hond aan een fietsenrek vast met een bordje erbij; "wie adopteert mij?" T'is toch echt te gek voor woorden of niet? Die hond is naar kennissen gegaan van onze buren... |
|
||||
|
||||
Quote:
ja, in dit geval is de natuur wel hard, de moeder wou er niets van weten maar gelukkig waren wij daar! en ik moet zeggen we hebben er een hoop lol van hoor! |
|
||||
|
||||
Kan het me voorstellen! Is eens wat anders dan katten of een hond!
|
|
||||
|
||||
ja inderdaad , maar ik zou me katten er niet voor in willen ruilen hoor!! deze hebben we nu 17 jaar en zijn echt de liefste mormels die je maar kan voorstellen
en zoals je ziet gaat het best!! eerst dachten ze nog wat een leuk speeltje nu zijn echter de rollen omgedraait en blijven de katten wel uit de buurt van wammes, hij kan wel eens te wild op ze af komen :biggrin: |
|
||||
|
||||
whahahahahaa cool zeg!! Bovenop hem! :p Leuke kat ook!
|
|
||||
|
||||
dus een badeendje...cool...
wel ff een zwembroek aan voordat zijn natuurlijk instinct denkt dat er een wortel onder water ligt..
|
||||
|
||||
de tering dat is vet!
|