|
|||
|
|||
Digifant 1 overleden
Hallo allemaal ik heb met demonteren van de g-lader kortsluiting met iets gemaakt.. Zou niet weten met wat maar nu ik een gereviseerde g-lader weer gemonteerd heb krijg ik geen vonk meer dus heb de bobine vervangen en dat hielp niet.
Nou heb ik ook de digifant open gemaakt om een andere chip erin te zetten en vond em nogal verbrand ruiken. Zou het kunnen dat ie doorgebrand is oid? Heeft iemand toevallig nog een digifant 1 g60 ecu te koop??? |
|
||||
|
||||
ik heb ergens nog 1 liggen maar moet ff zoeken.
hoeveel haast heb je ermee? |
|
|||
|
|||
Niet super veel haast maar wil toch wel weer rijden haha
Heb de ecu open gemaakt en heb dit gevonden..... Dit is zeker niet te repareren? Last edited by René : 16-08-2016 at 12:07. |
|
||||
|
||||
het is misschien wel te repareren.
maar vaak is er meer stuk en een andere ecu is misschien nog wel goedkoper. |
|
|||
|
|||
Oké en wat zou een andere moeten gaan kosten?
|
|
||||
|
||||
meestal rond de 100 euro voor een werkende
|
|||
|
|||
Oké dat is een mooi prijsje
|
|
|||
|
|||
Johan had je em al gevonden?
|
|
||||
|
||||
nee ik ben helaas deze week ook nog met vakantie, vandaar
ik kan ergens volgende week voor je gaan kijken als dat oke is. ik heb hem wel ergens liggen, zit nog aan de kabelboom vast want zo heb ik hem opgeborgen. je mag me ook een pb doen. |
|
||||
|
||||
Vriend heeft er nog eentje liggen. PB bij interesse. 100 euro moet lukken
|
|
||||
|
||||
Vriend heeft er nog eentje liggen. PB bij interesse. 100 euro moet lukken
|
|
|||
|
|||
De motor loopt weer
Alleen nou er een gereviseerde en bewerkte g-lader met een 68mm poulie en chip van Ruud op zit en een andere ecu (bedankt John!) tikken de kleppen nogal. Zou dit kopen door de andere ecu en chip en dat de kleppen weer opnieuw gesteld moeten worden? Met de vorige g-lader tikte ze niet maar de g-lader is wel finaal naar de klote gereden. |
|
||||
|
||||
Oliedruk wel goed? Zitten hydrostoters in dus hoef je niet te stellen.
|
|
|||
|
|||
Ik had em 10min warm laten lopen en weer uit gezet en ondertussen ook al contact gehad met Ruud en ging na het eten weer terug en start em en er was geen getik meer
Waarschijnlijk toch de klepstoters. Bedankt allemaal |
|
||||
|
||||
Goed verlopen allemaal hoorde ik ook van John. Succes er mee. Had je al een topic lopen van je g60?
|
|
|||
|
|||
Nee heb alleen wat vragen gesteld of je moet dat bedoelen
|