|
||||
|
||||
Originele MK1 GTI
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Why huh?
Hij heeft hem en op marktplaats en op kapazaa meer verkoop kans staat ook de zelfde 06 nummer bij is gewoon het zelfde persoon of zie ik iets weer niet? Edit en deze is al eerder gepost hebben al discussie gehad over de prijs en originaliteit |
|
||||
|
||||
Quote:
06 nr had ik nog niet naar gekeken, die zijn zoals ik nu pas zie idd hetzelfde, dat "huh" was vanwege bij de marktplaats adv als plaats Almelo staat, en bij Kapaza Antwerpen.
|
|||
|
|||
Begint wel allebei met A...
|
|
|||
|
|||
Denk dat die in Antwerpen goedkoper is dan
|
|
||||
|
||||
Heeft misschien te maken met dat je vroeger op Marktplaats bij aanmaken van account een Nederlandse plaats moest opgeven of andersom bij Kapaza?
Of 2 woonplaatsen, kan toch van alles zijn? |
|
||||
|
||||
Ik denk dat je op kapaza.be en 2dehands.be gewoon geen Nederlands adres kan opgeven. Ook op autoscout zijn er genoeg die een Belgisch adres opgeven en er dan bijschrijven "Auto staat niet in Antwerpen, maar 25 minuutjes van de grens in Nederland.".
Maar we wijken af. Knap ding, dat wel, maar ik kan me niet inbeelden dat iemand een golfje uit de jaren tachtig koop voor dat geld.
|
||||
|
||||
Koop je een leuke 330Cd voor.