|
||||
|
||||
Pascal_Caddy Update
Ik dacht ik laat even weer wat van me horen!
Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn passat 35i verkocht had, daarna een bg3 gehad maar ivm drukte nooit aan toe gekomen om er iets mee te doen. Nu dus een Caddy Maxi 1.6 TDI 2011, langzaam maar zeker wordt het echt weer een auto die me lekker past De 35i De BG3 En nu de Caddy Maxi 1.6 TDI van bouwjaar 2011 Na drie dagen poetsen was hij weer mooi wit. Veranderingen tot nu toe: Gele mistlampjes Dashboard vak vervangen voor 1 met klep Parrot verplaatst en hersteld Stoelen van een touran geplaatst (Met vakjes en lades) Down :mrgreen: Zijwindschermen geplaatst. Afdekstrip voor de rail gemonteerd. Nu nog een keer tijd hebben om de binnenkant helemaal te stofferen met leer
Pascal KEEP IT ORGINAL, PAINT IT FLAT AND SLAM IT ON THE FLOOR! Last edited by Pascal_Passat : 17-06-2016 at 21:23. Reason: Opgelost |
|
|||
|
|||
Zo, die afdekstrip voor die rail! Kan je die zo kopen? Wát een verandering is dat! Zouden ze eigenlijk standaard moeten maken.
Wat zijn je verdere plannen? Wielen, en bumpers in kleur? Gebruik je 'm trouwens bedrijfsmatig? |
|
||||
|
||||
Quote:
Je zou hem kunnen bestellen bij de dealer, of je kijkt op de sloop,maar dan moet je geluk hebben. het is niet alleen de strip maar ook de rail die je moet vervangen ivm de bevestiging van de strip. ooit nog eens mooie velgen maar kan nog niks vinden wat ik mooi vindt. En de caddy gebruik ik bedrijfsmatig!
|
|||
|
|||
Wel bijzonder dan dat ik die strip nog nooit op een Caddy heb gezien.
Velgen: die 17" velgen van de Transporter vind ik gaaf, beetje ATS Cup achtig maar dan modern. Maar de steek komt niet overeen. Of die dichte velgen (Bilbao?) van de Golf VI maar die zijn aardig aan de prijs. |
|
||||
|
||||
Quote:
Caddy Life, personen versie van de Caddy, heeft ze standaard. |
|
||||
|
||||
Ik had nog een paar afwerkplugjes over.
En even een zondag hobbyen. B-Stijl. A-Stijl. Handgreep in kleur gespoten. Dat is niet mooi ! Mal gemaakt van kunstof en voorzien van stof.