#1
|
|||
|
|||
Caddy mk1 bougie probleem
Beste,
Ik heb dus een Caddy mk1 1600 (ew) motor met contactpuntontstekeing en ik heb een weber carburator zitten http://www.biesheuvel.nl/automotive...-1-6-83-91.html) Nu heb ik een probleem dat ik vroeger niet had, mijn motor draaide maar op 3 cilinders, en na vervangen van de bougies draait hij weer op 4 cilinders. Maar dit duurt maar +-50 km, na die 50 km draait hij weer maar op 3 cilinders. En dit lag niet aan de bougies want ik heb ze nog eens vervangen en ik heb hetzelfde probleem. Nu heb ik de condensator, contactpunten, en de flens vervangen omdat deze wat scheutjes vertoonde. maar ik krijg het probleem niet opgelost. Ik weet dat hij te rijk staat afgesteld maar als ik aan de carburator draai valt hier niet aan te regelen... Heeft iemand ervaring met dit probleem of heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen want ik ben echt ten einde raad... Mvg Thomas |
#2
|
||||
|
||||
Bougiekabels ook vervangen?
Misschien dat je aan onderstaande link iets hebt. http://www2.plus8.net/jpegstore/uk/...le%20screws.jpg
__________________
'88 GolfI Cabby 1.6 Doppel vergaser ex '90 Golf II 1.3 NZ ex '02 Seat Arosa 1.4 mpi |
#3
|
|||
|
|||
Hoe zijn je bougiekabels?
Ik gok dat het daaraan ligt |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
heb de bougiekabels nog niet vervangen maar zal dit eens doen en ik weet hoe ik een carbu moet afstellen maar als ik aan de mengselschroef draai veranderd er precies niets... alvast bedankt voor uw reactie! |
#5
|
|||
|
|||
Heb verdergezocht en nu blijk het de carburator te zijn, het probleem is dat ik de originele carburator niet meer heb en binnekort naar de keuring moet. ik zit momenteel op een co van 10... dus weet iemand welke carburator ik best zou steken mmm door te keuring te raken en gewoon minder uit te stoten?
Mvg Thomas |