|
|||
|
|||
Even voorstellen dan maar...
Hoi
Ik ben dus nieuw hier op het forum. Ik heet Richard, 29 jaar en woon (samen met mijn vriendin) in Groningen. Ik rij momenteel in een Golfje 1 dus. Tis helaas geen originele GTI. Er ligt nu wel een 1600 EG motor in met een FH bak en technisch is ie verder wel identiek aan een 1600 GTI (alles omgezet). Hiervoor heb ik verschillende Golfjes 1 gehad, van 1100 4bak tot 1500 automaat. Daarvoor weer heb ik een Golf 2 GTI 16V gehad, die reed ook erg fijn trouwens. Alles aan de auto doe ik zelf, ik ben verder geen automonteur ofzo maar gewoon uit hobby. Groet'n oet Grunn |
|
||||
|
||||
Welkom, heb je een foto, die doen het altijd goed hier.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja tis nog gelukt ook...
Nou dit is dus mijn golfje. Zal binnenkort es kijken of ik nog meer foto's kan plaatsen. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit !
Alle mooie Golfjes komen ook uit het Noorden |
|
||||
|
||||
Moi,
Zugt d'r schier uut miejong Nuuver karrechie! Welkom op t forum en veel plezier hier |
|
|||
|
|||
Jaja
Ik bin d'r ook hail wies mit!! Bedankt voor de complimenten. Ben ook wel benieuwd naar jullie golfjes, maar ik kan hier niet echt een gallery vinden. Zie ik iets over het hoofd? |
|
||||
|
||||
Moi Richard,
Dat is inderdoad een sgier autootje kirrel !!!!!!! Post nog mor eemn een poar foto's !!!!!!!! En Herzlich Wilkommen natuurlijk !!! Grtz............... LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb gain Golf, dei het elk en aine al :p :biggrin: Wel ainbe had, hebk net vrkocht Hier mien ex-golfie 1.1C: en hier mien Jetta 1.5GLS: |
|
||||
|
||||
En dit is mien't:
Ik zit dus nog in de opbau/ofbreek-fase Grtz................ LRR
|
||||
|
||||
bah, pirelli`s :p
welkom mede-grunniger!
|
||||
|
||||
eh...............waar zit hier de subtitle functie op het forum????????
|
|
||||
|
||||
wie is Mien ???????
|
||||
|
||||
moi ik ben fre kom oet engelbert bie stad die wel bekent zeker mooi auto mien jong
|
|
|||
|
|||
Haha bedankt voor de leuke reacties. Ik voel me als grunneger meteen helemaal thuis.
Engelbert ligt bij mij naast de deur, ik was laatst nog bij Gerard Mulder, die brommerzaak. Zijn veel mensen met een knappe golf/jetta 1 heb ik wel al gezien. Ik gebruik mijn auto nu als daily driver maar ik zou hem graag in de toekomst nog een keer helemaal uitelkaar halen en dan weer opbouwen (maar dan beter) met liefst een 16V erin. Maar dan word het wel een Sommerfahrzeug! Wat betreft de velgen, van 't winter doe ik er een setje standaard 6x14 onder (die van de golf 2 met 20 ronde gaatjes) en volgend jaar maar es weer kijken voor 14 inch velgjes van 7 en 8 inch breed. groetjes |