#1
|
||||
|
||||
G60 inlaatbuis
Zit ff met een vraagje.
Wil een boost meter aansluiten op mijn G60 motor en het slangetje wil ik dan op de plastic inlaatbuis waar de co potmeter zit bijzetten. Heb dit ooit gezien. Maar ik weet alleen ff niet hoe omdat er natuurlijk geen slang pilaartje op zit Nu heb ik bij Bolku tuning een rvs buis gezien en daar zou ik dan een pilaartje op kunnen lassen. Of is er een andere mogelijke oplossing? Grtz Roland
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#2
|
||||
|
||||
Als ik mij niet vergis is er nog een aansluiting vrij op het gasklephuis...
|
#3
|
||||
|
||||
Ja dat klopt, maar ik wil gaan rijden zonder abs dus daar wilde ik de vacuum voor de rembekrachtiger afpakken. Mag zo'n meter gewoon vacuum hebben dan, werkt dat principe ook op zo'n ding?? Want dan kan ik gewoon een t-stuk plaatsen....??
Of bedoel jij een andere aansluiting
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project Last edited by The Skinnmeister : 01-06-2016 at 18:33. |
#4
|
||||
|
||||
drukmeter behoor je normaal aan te sluiten op het slangetje naar je benzinedrukregelaar toe (doormiddel van een t-stukje)
|
#5
|
|||
|
|||
Quote:
vacuum op de gasklep voor de rembekrachtiger??? Buiten dat de slang naar de ecu niet afgetapt mag worden is deze toch veel te klein?? De vacuum moet je van het inlaatspruitstuk afpakken, daar zit wel een grotere maat op. Of begrijp ik je verkeerd
__________________
na de 16V-G60 en de Polo Turbo eens een vr6 turbo bouwen. |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat bedoel ik ook, van de ecu gaat idd niet
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Is die slang diameter niet te klein, in mijn gedachten is de aansluiting achterop de meter veel groter? Dan kan ik dat nooit lekvrij krijgen op het t-stukje.....
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#8
|
||||
|
||||
Of heb je er mss een foto van?? Dan weet ik ongeveer hoe en wat ik moet/kan maken Kan via de search of google niet echt iets bruikbaars vinden.
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#9
|
||||
|
||||
Zo had ik hem vroeger ook aangesloten op de G60, werkt perfect... Je zou hem ook met een T-stuk aan kunnen sluiten op de slang die achterop je tellerklok zit....
|
#10
|
||||
|
||||
zo moeilijk is het toch niet.....
er loopt van de inlaat een slangetje naar de benzinedrukregelaar,daar zet je een t-stukje tussen,en klaar..... |
#11
|
||||
|
||||
Mag een op, heb m aangesloten, binnenkort testen als de motor loopt
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |