|
|||
|
|||
Passat-4Motion
Beste VW-mensen,
Ik ben Paul, 32 jaar en woonachtig in omgeving Tilburg. Ik rij een full option Passat 2.3 V5 20v 4Motion uit 2001 en kwam zodoende op dit forum terecht. Kmstand is op dit moment 177000 km. Wat foto's: Gr.Paul |
|
||||
|
||||
Welkom
|
|||
|
|||
Thnx
Hierbij nog een lijstje met de opties die ik aan boord heb: xenon elektrisch verstelbare koplampen mistlampen cruise control climate control centrale vergrendeling op afstandbediening alarm origineel vollederen interieur stoelverwarming geïntegreerde kinderzitjes in achterbank leren stuur/pook/handrem verwarmde en elektrisch verstelbare spiegels elektrische ramen voor en achter cd-wisselaar (die het overigens niet doet) privacy shades automatisch dimmende binnenspiegel regensensor boordcomputer 4motion dakrails metallic lak meegespoten spiegels en deurgrepen rubberen kofferbakbeschermmat reservewiel 17 inch lichtmetalen zomerwielen 17 inch lichtmetalen winterwielen Ik wil er wat zaken aan gaan veranderen: - Nieuwe radio (huidige is een simpel, wat verouderd model) - Nettere achterlichtkapjes (huidige zijn dof) - Andere achterwisser (die van een GOLF 5 zou mooier zijn is me verteld?) - Nieuwe luxe kentekenplaten (huidige zijn normale platen en flink gedeukt en verbogen) - Nieuwe vloermatten voor en achter - Minder beschadigde zomerwielen met 4 nieuwe banden (twijfel tussen 17 en 18 inch) - Misschien ook minder beschadigde winterwielen (of ik laat de huidige zomerwielen opknappen) - Trekhaak met verticaal afneembare kogel en 13 polige stekkerdoos - Dakdragers t.b.v. skikoffer - Buitenzijde professioneel laten poetsen - Misschien laten chiptunen (ik betwijfel echter of het bij de atmosferische 2.3 V5 motor een echt merkbaar verschil oplevert) En ik ga eens lekker door alle projecttopics lezen; waarschijnlijk zie ik daar ook nog wel leuke mods om ook in te bouwen. Last edited by Passat-4Motion : 24-05-2016 at 09:56. |