|
|||
|
|||
1.9 sdi blok en meer golf/caddy/Inca/Ibiza?
Hierbij te koop mijn oude sdi blok
Blok nam ongeveer 0,3 liter olie op 5 duizend kilometer Kvs verbruikte die niet (lekte die alleen maar op de radiator) Blok heeft n recente distributie Egr was dicht is nu weer open omdat ik het blinde plaatje nodig had Zit een versnellingsbak aan die tikt in z'n achteruit schakelt nog wel goed en met n goede koppeling en drukgroep Complete kabelboom en zekeringkast "ce2" en motor computer mag je erbij hebben Steunen zitte ook nog aan het blok Heb zelfs nog het stangen schakel systeem, koppelingskabel, pook en pookhoes erbij Motor is droog op de diesel retour leidingen na (die zweten) Startmotor zit er ook aan Wat zit er niet bij: De dynamo want die had ik nodig Het stroom stripje over de gloeibougies (die had ik ook nodig) Stuurbekrachtigings pomp had ik ook zelf nodig dus er niet bij De originele motorafdek kap zat er niet bij Alles kan en mag ook los weg, bij interesse gaat de hele motor in onderdelen ------------ Heb ook nog over Pedalenset van n golf 3 tdi compleet met alle sensoren Pedalen set van n inca sdi compleet met alle sensoren Dashboard balk golf 3 Rembekrachtiger golf 3 Goede hoofdremcilinder golf 3/2/caddy/Inca enzovoort Front balk van n golf 3 Voorste onderbalk van n golf 3 Veel interieur delen van een golf 3 variant Hoeft allemaal niet duur te zijn!! Voor meer delen vraag maar ben vast iets vergeten Groetjes joey |