|
|||
|
|||
gezocht Platindiamantmetallic golf mk1 gti
zijn er in nl nog meer oginele nl gti 's met deze kleur?
kleur code is L98E de mijne is van 1984 |
|
|||
|
|||
Voorbeeld foto ?
|
|
||||
|
||||
idd, een voorbeeld foto?
ik denk dat ik wel weet welke kleur dat het is (komt die origineel niet hoofdzakelijk van een golf 2???) zo ja,, dan heeft een kameraad van me nog 1 in de schuur staan (vers gespoten en klaar om in elkaar gezet te worden)
|
||||
|
||||
L98E zou deze kleur moeten zijn:
Last edited by golf16v : 11-10-2009 at 21:42. |
|
||||
|
||||
Volgens mij heeft Goldfinger hier ook die kleur op zn GTI.
|
||||
|
||||
Hé nog 1! Wees er zuinig op, deze kleur kom je byna nooit tegen.
Ben in 10 jaar vw shows er n stuk of 8 tegen gekomen. Hier de myne, ook n 84er ; Gr Pim
|
||||
|
||||
zwart is beter buurman
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zou je s n foto kunnen posten? Ben wel benieuwd Gr Pim
|
||||
|
||||
die ik bedoelde is toch een andere kleur
maar dit is zekers ook een mooi kleurtje, kom je idd niet zo vaak tegen @ PimVW, dan kom jij zeker niet vaak op shows heb er namelijk dit jaar op 1 meet al 3 zien staan in deze kleur, zijn dan wel geen NLers maar duitsers (zal zo wel even foto's posten).
|
||||
|
||||
bij deze de foto's van de 3
|
||||
|
||||
Schitterende kleur!
|
||||
|
||||
Quote:
waar was dat nog eens? ;-) Mijn bijdrage: Platindiamant W64 Pigo op die foto is overigens ooit eens van Atze geweest.
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, klopt ga niet vaak naar meetings
|
||||
|
||||
De origineel NL GTI van Goldfinger met Platindiamantmetallic lakje De kleur zelf is volgens mij nooit in NL op de markt geweest (misschien tegen fikse meerprijs?) en volgens mij is het ook leverbaar geweest op de Porsche... |
|
||||
|
||||
Heb wel s met Goldfinger gesproken en hy zei me toen dat hy n andere kleurcode had als L98E.
Van hem is donkerder als Platinametallic.
|
||||
|
||||
Zou ik ook zeggen als ik m met jouw kleur
vergelijk, maar is toch dezelfde kleur... |
|
|||
|
|||
leuke kleur.
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, ik heb toen met m gesproken over zn kentekenbewijs. By my staat er als kleur beige en by hem volgens my goud. Is een jaar of 8 geleden, was toen n meeting by Six Flags. Wel n hele nette gti van Goldfinger daarom
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
zal niet meevallen Niels..alle GTI's die ik ooit gehad heb waren...rood ,zwart,wit ,Lhasa en zilver..was best typisch voor die tijd..
ik moet eerlijk zeggen dat deze kleur ,net als koperbruin meer een duits 'dingetje' was.. evenals Helios..maar dat is niet zo moeilijk..dat was exclusief voor de 'alles in de kleur' Pirelli's..en de franse 1800..al weet ik niet zeker meer ofdat Kupfer of Oak hier te bestellen was? dat Platin is/was wel chiq..dat dan weer wel.. |