|
|||
|
|||
Advies Elektrische achterklep?
Hallo,
Ik heb mijn achterklep van mijn golf 1 gecleaned wat inhoudt dat er geen bedieningsknop meer aanzit om hem open en dicht te doen. Dus moet het elektrisch. Tijd terug heb ik een keer een setje gekocht van een of ander chinees merk. Een motortje en een draadje met een oog eraan die kun je om de haakje bevestigenvan het slot van de achterklep, druk op het knoje en de sluiting moet open springen om achterklep te openen. Maar helaas hij doet het niet. Het motortje zoemt wel, als je op het knopje drukt beweegt het draadje ook wel maar het is net of hij te weinig kracht heef om het slot te ontkopppelen. Heeft iemand hier ervaringen mee, moet ik iets anders kopen of heb ik het wellicht niet goed aangesloten. Bvd! |
|
||||
|
||||
Popper noemen ze dat toch? Gewoon een dikke elektromagneet....
Zuks ofzo: http://forum.corrado-club.nl/index....kPTEwMTUyMTE =
|
|||
|
|||
Quote:
JA, dat lees ik nu ook voor het eerst. Zo'n ding heb ik al, maar het motortje die ik heb is neit sterk genoeg om het achterslot te ontgrendelen, Dus ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen of er misschien meerdere soorten zijn |
|
||||
|
||||
kan ook met de motor van een aftermarket CV..moet je enkel de veer van het slot vervangen door een slappere..
zo heb ik er 10 jaar mee rondgereden.. ben je voor eem paar tientjes klaar.. |
|
||||
|
||||
Heb ik bij mijn type 1 ook gehad, je hebt motortjes van de cv maar ook speciaal voor kofferbak vergrendeling. Zo 1tje moet je hebben die zijn wat sterker en die komen ook weer in dezelfde stand terug, kan de klep ook weer in het slot vallen Een cv motor blijft normaal 'open' & 'dicht' staan.
|
||||
|
||||
je hebt zo'n setje?
Geloof het of niet maar pas mijn vierde setje werkte....daarvoor 3 stuks,nieuw in de doos en niets...komt dus vaker voor. Maar als het werkt gaat het prima, ik doe er mijn achterklep van mijn cabrio mee.