#1
|
|||
|
|||
Kwaliteit lasdelen
Goedendag,
Zit er kwaliteitsverschil in de lasdelen voor een Golf 1? Bij mij moeten beide achterwiel randen vervangen worden plus een plek bij de voorruit. Zijn deze nog origineel te leveren of A kwaliteit, zo ja waar? PS. Als er iemand is die dit netjes erin kan lassen laat het maar weten. Groeten, Alexander |
#2
|
||||
|
||||
|
#3
|
||||
|
||||
het beste is Klokkerholm..
er bestaat ook van Wezel (en vast nog wel wat anders ook)..maar dat is ..tsja het eigenlijk allemaal NET niet.. denk er ook aan dat het meeste OVERZET plaatwerk is..en dus overal een paar milimeter te groot/breed.. overzetten kun je doen ..word ook veel gedaan...maar ik verdom het altijd..(veelste veel plamuur elende en kneedwerk om het er netjes aan te krijgen..) Klokkerholm heeft delen die je er IN kunt maken ..dwz verzetten en inlassen.. daarna vertinnen en het is bijna Af fabrieks.. ik zou bij een Golf 1 altijd de gehele rand(en) vernieuwen en waar nodig ook de binnenkuip.. visueel is het moeilijk te bepalen waar hij nog 'hard' is ,het zou zomaar kunnen dat hij 5 cm na reparatie weer slecht word binnen het jaar (which reminds me?) ik bestel dit spul altijd bij deze knakker ,en ALS het aankomt is het netjes verpakt en heeft het niet onder een trein gezeten ofzo..enkel het uitleveren is soms een drama het spul moet dacht ik helemaal uit Zweden komen..en bij dat magazijn daar eet men dagelijks schildpaddensoep blijkbaar.. ik heb laatst 3 weken moeten wachten op BMW voorschermen,eerder nog spullen voor een Mercedes 124 ..verschrikkelijk...maar erop schroeven en klaar..niks vijlen of wringen ,vloeken affijn zoiets moet jij hebben..en dan weerszijden..en waarschijnlijk de binnenkuipen.. http://www.euro-autoparts.nl/artike...&weergave=thumb en dit.. http://www.euro-autoparts.nl/artike...&weergave=thumb ik weet het is verleidelijk om goedkoper te pakken maar ,dit spul is beter behandeld met een soort cataforese laag..en het voelt gewoon beter aan als je het vast hebt..randen zijn ook niet vlijmscherp en zo.. als hij slecht is aan de paravan ,zal hij dat waarschijnlijk ook zijn bij de hoeken van de A stijlen..,schrik niet van de rand waar de voorruit in staat aan de onderkant ,als je de ruit eruit trapt.. er zou zomaar niks kunnen zitten..over heel de lengte.. been there ,done that..even got the T shirt veel succes! |
#4
|
|||
|
|||
Super bedankt
Mijn auto heeft gelukkig niet zoveel roest alleen achterzijde einde wielrand en rechtsvoor (bijrijderszijde) bij de paravan. Aan de voorzijde is het zelfs onder de lak verder gegaan en geloof best dat het erger is dan het nu lijkt. Wie heeft er zin in een uitdaging? |
#5
|
||||
|
||||
ik zou wel durven..
enkel zitten er maar 24 uur in een dag.. probeer RK customs bij ons in Roosendaal eens..vragen naar Ramon of Pierre, die helpen je wel verder eventueel... |
#6
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip, zal er binnenkort werk van maken.
|
#7
|
||||
|
||||
Grappig... Klokkerholm is bv voor een T1 of T2 bus weer de grootste troep die je maar kunt kopen !!
__________________
Alain Quote:
|
#8
|
||||
|
||||
Het is het eigenlijk allemaal net niet, al die in en over zet delen. Maar je moet soms wat.
__________________
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
#9
|
|||
|
|||
Ik heb voor mijn mk1 alles besteld bij artaparts net spul alleen wat iedereen zegt is allemaal overzet spul. Ik heb wel alles er in gelast ipv overzetten.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |