|
||||
|
||||
Adapters gezoch 4x100 naar 5x114,3
Ik ben opzoek naar adapters van 4x100 (van mijn polo) naar 5x114,3 (velg) iemand die die toevallig nog heeft liggen ? of is het beter om nieuwe te kopen of op maat te laten draaien.
En waar kan ik het beste voor nieuwe's kijken ? Met vriendelijke groet Jesse |
|
||||
|
||||
4x100 - 5x112 en dan met schuifbouten alles vast zetten een idee?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dat zou ook nog een idee kunnen zijn ja adapter van 4x100 - 5x112 en dan met springbouten.
Iemand ervaringen met springbouten ? |
|
||||
|
||||
wat voor velg? misschien dat ik je helpen kan.
naar 5x112 ben je ook gebonden aan centreerring etc..
|
||||
|
||||
Auto = steek - 4x100 naafdiameter - 57.1
De velg (Jeep velg) steek - 5x114,3 naafdiameter - 71.6 |
|
||||
|
||||
dat word een maatwerkadapter..
propboor kan ook niet ivm open velg
|
||||
|
||||
Nog even wat anders... heb je 'ruimte' voor een adapter? (Lees; laat de et waarde van de velg een adapterdikte toe?)
|
||||
|
||||
Heb er waarschijnlijk wel genoeg ruimte voor, moet nog exact meten hoe dik de adapters moeten worden.
Hoe kan ik dat het beste doen ? De velg aan de auto hangen en dan op de grond zetten zodat hij inveert en dan de ruimte tussen velgrand en wielkast meten ? moet ik dan nog rekening houden met iets speling, zoja hoeveel ong ? Ga er wel getrokken bandjes op monteren ! dus band zal zeker niet uitsteken. |
|
||||
|
||||
Misschien een beetje laat.. Ik heb deze adapters liggen. Ook voor jeep velgen. Verkoop ze alleen niet los.. Anders raak ik de velgen niet kwijt et met adapters rond de 20.
Last edited by Mark_MK1 : 27-12-2015 at 18:26. |
|
||||
|
||||
Nog niet te laat, want ik ben nogsteeds opzoek !
Waar heb je die adapters gekocht of laten draaien ? En wil je ze echt echt niet los verkopen (Als het van 4x100 is) |
|
||||
|
||||
het is van 4x100 naar 5x114.3. De adapters zaten al bij de velgen. deze heb ik geruild tegen een andere set, dus ik weet niet waar ze vandaan komen. Het enige waar ik mee zit, als ik de adapters verkoop raak ik waarschijnlijk de velgen niet meer kwijt. nu is het een mooie set voor vele VAG en opel etc..
Momenteel ben ik zelf toevallig ook zoekende naar een polo als daily. dus als de velgen met adapters niet verkocht worden gaan ze waarschijnlijk daar onder. |
|
||||
|
||||
Helaas jammer, toch bedankt !
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
€ 400,- Onder het motto: beter te duur als niet te koop...
|
|
||||
|
||||
adapters
Quote:
kan ze wel voor je maken op maat . voor meer info pm [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG]
bertil Last edited by bertil1970 : 30-12-2015 at 12:10. |
|
||||
|
||||
Bijna klaar
|
||||
|
||||
Epytec kan ze ook leveren op maat