|
||||
|
||||
MK2 8v GTI Edition
http://link.marktplaats.nl/m1017609540
Denk dat de beste man niet mag klagen als ik die biedingen zo bekijk. |
|
|||
|
|||
Voor wat die biedingen waard zijn hè... Zo gekke prijzen zijn dat toch niet? Digifiz, Recaro's, lage km stand, als t allemaal netjes is en werkend, de km stand klopt en onder al die modder komt knappe lak vandaan, dan is ie toch wel 4-5 mille waard?
|
|
||||
|
||||
Ja daar heb je wel weer gelijk in, met een setje knappe bbs rm's zou hij de 5k wel aan tikken denk ik.
De advertentie oogt voor mijn gevoel een beetje slordig... Last edited by RamonDrenthe. : 09-02-2016 at 16:50. |
|
|||
|
|||
Volgens de RDW een onlogische km-stand.
Maar goed... Orig. NL en dan met die opties. Denk dat dit wel een mooie prijs is.
|
|||
|
|||
Ik vind 113.499 sowieso een onlogische stand en al helemaal voor een auto van 26 jaar oud. Als dat niet onderbouwd kan worden, dan hecht ik er 0 waarde aan.
|
|
|||
|
|||
Inderdaad... indien niet onderbouwd heeft dit geen waarde. Integendeel vind ik.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb serieus nu pas door nu het ik voor de 2e x lees dat je het sarcastisch bedoelde ..... |
|
|||
|
|||
Uhhhh, was juist niet sarcastisch bedoeld hoor...
|
|
||||
|
||||
Oh mijn excuses!
Door deze post hieronder heb ik het bericht nog een x gelezen dus vandaar. Quote:
|
|
|||
|
|||
Ja ok nu snap ik je wel. Ik bedoelde eigenlijk dat ik 4-5 mille wel een redelijke prijs zou vinden, mits t een nette auto is en die km stand telt voor mij alleen mee als er onderbouwing bij is. Afgaande op de advertentietekst is die er, maar dan is t natuurlijk altijd nog: eerst zien, dan geloven!
|
|
||||
|
||||
Al die wolfsburg edition logo's word je toch ook niet vrolijk van, verder leuk ding!
|